|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagVi feirer 13 år som ektefolk i morgen. 13!!
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagDinner om dere liker kinesisk. Sjokoladefondanten er fantastisk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagAii!! IKKE fpreslå sjokoladefondant for en cøliaker!
![]() |
#4 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagDet er jo ikke alt som er åpent på en mandag, men hva med Trattoria Popolare? Fikk en helt vilt god delemeny sist vi var der, med masse spennende småretter og vidunderlig vin. Noe er jo pasta, men mesteparten var glutenfritt. Husker spesielt godt en varm salat med andehjerter, det var virkelig nydelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagVi hadde dratt på Dinner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagJeg har lyst til å spise her snart; |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? Bryllupsdag
Sist jeg prøvde Dinner var det eneste de kunne tilby meg en enkel salat med kongekrabbe. Det var jo vel og bra, men liksom ikke helt det jeg kom for å spise, så en advarsel til alke cøliakere der ute, altså.
![]() |
#11 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Borggården har fantastisk mat! Vi var der da vi var på kjærestetur til Oslo, og jeg glemmer aldri måltidet der.
![]() |
#12 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagOg gratulerer med bryllupsdag - det har vi i morgen også.
![]() |
#14 |
Textrovert
|
Veldig fornøyd med både sted, mat og service. Selv om den mannlige servitøren flørtet vilt med mannen min.
![]() |
#15 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagJeg likte Festningen ute veldig godt! De hadde god kontroll på det glutenfrie og hadde flere alternativer. I tillegg er det jo et veldig pent sted. Nyt bryllupsdag!
![]() |
#16 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagMenyen hos Festningen Ute er pitteliten, er det virkelig alt? Får man mulighet til å velge fra "inne"-menyen, eller er det bare dette man kan spise? I så fall blir det burger på mannen og blåskjell på meg, og jordbær til dessert, det høres litt kjedelig ut til å være en så flott beliggenhet og når restauranten ellers har en så fin meny. (Inne er stengt til neste uke, ser det ut til).
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagVi feiret gullbryllupsdagen til foreldrene mine på Baltazar i basarhallene i august 2011. God mat, og bra service. Og det er så nydelig der! Vi satt ute under buegangene (og hadde utsikt til blomsterhavet rundt Domkirken.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagJeg og mannen min har hatt mange fine middager sammen på Plah. Hyggelig og smakfullt, om man liker thai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagPrøv Enthoose glutenfree-appen, Kanina. Da får du opp spisesteder i nærheten som har glutenfritt. Jeg sjekket nå, og det ser ut som om det er lagt inn en del steder i Oslo der. Litt varierende type mat, men verdt en sjekk. Koster 6 kroner, men jeg har hatt god bruk for den både i Danmark og Norge allerede.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi gå og spise i morgen? BryllupsdagNedre Foss Gård anbefales!
![]() |
|
|