|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor mange kvm er deres soverom?Og da tenker jeg på soverom til dere voksne i familien. Hvor mange kvm har dere og er dere fornøyde med størrelsen og hvis ikke, hvorfor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Vårt er rett under 12 (4,05 m x 2, 90), det holder bare akkurat. Vi har skap på hver side av sengen og over sengen (på den ene langsiden). Funker ganske bra.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Vi har leilighetens minste rom på 8 kvm. Det er plass til to garderobeskap, en dobbeltseng, en liten kommode og en vegghengt tv. Det holder for oss.
![]() |
![]() |
#5 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Vårt er ca 11 m2. Det er akkurat nok til nattbord, seng hvor man kan gå rundt og 3,5 m garderobe. Alt får plass der unntatt skotøy som vi oppbevarer andre steder.
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Vi har 16m2, dårlig utnyttet pga plassbygde idiotskap fra femtitallet, men snart skal det bli TV-stue og vi skal få nytt på 14 m2 med bedre utnytting og en walk in-garderobe i tillegg. Vi har 180-seng, fordi vi ofte får folk opp i sengen. (Vi er svært aktive i swingersmiljøet, nemlig.
![]() |
#13 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Det er vel 13-14 kvm og det er stort nok til oss. Der har vi et lite garderobeskap (mannen bruker det, jeg har klærne mine i et annet rom), 180 cm seng, to nattbord og to bokhyller.
![]() |
#14 |
fri
|
![]() Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Interessant. Skal bygge hus, og nå ser det ut som om soverommet mitt blir 13 kvm. Jeg trodde først jeg skulle få plass til å dele av med en lettvegg så jeg fikk en liten walkin-garderobe, men siden senga mi er 180x210, så blir det for trangt, og jeg må nok nøye meg med en hel vegg garderobe. Tror allikevel det skal gå greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Vårt er rundt 18 kvadrat, tror jeg. Vi har behov for en del ekstra plass, og i tillegg har vi sofa og tv der til ei slags ekstrastue.
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Lite. Kanskje 9 kvm? Jeg synes ikke det er nok plass til klesoppbevaring der inne.
![]() |
#18 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Ca en dobbeltseng (1.80) pluss 30 cm på hver side, og en meter i fotenden. Der har vi klesskap. Kunne godt vært større, men jeg henger jo ikke så mye der inne akkurat bortsatt fra når jeg sover, så det går helt fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?Når vi pusset opp sokkelen valgte vi å ta det største rommet, det er ca 15-16 m2. (Eldste har nesten tilsvarende rom.) Vi har god plass til 180 cm senga vår, en skyvedørsgarderobe som er 90 cm bred, og plass til godstolen min. Og et ganske stort bur til hunden vår. Jeg er veldig fornøyd med det rommet. Vi har to vinduer i tillegg til en verandadør som går ut til hagen vår. Det er lyst og svalt, og jeg liker å være der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor mange kvm er deres soverom?6-7 kvm tipper jeg. Veldig lite, men akkurat plass til en liten dobbelseng, garderobe og nattbord. Jeg kunne hatt et stort soverom, men det bruker jeg heller til gjesterom/hobbyrom/lekerom. Gjør ikke så mye annet enn å sove og kle på meg på soverommet så jeg trenger ikke så mye plass.
![]() |
|
|