Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Merkelapper

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-15, 11:45   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Merkelapper

Jeg har brukt opp rullen jeg kjøpte for 18 år siden. Hvor kjøper man gode klistrelapper til ting og tang? Som tåler oppvaskmaskin.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-15, 12:08   #2
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Merkelapper

Vi kjøper fra presis

Gammel 11-08-15, 12:17   #3
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Vi har alltid kjøpt fra Askeladden og jeg tror aldri vi har opplevd at de faller av.

Gammel 11-08-15, 12:25   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nordic print.

Gammel 11-08-15, 12:37   #5
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Din Merkelapp.no. Den ble best i test et år, mener jeg.

Takk for at du minte på at jeg trenger flere.

Gammel 11-08-15, 13:10   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt fra Presis de siste gangene. Burde vel kanskje slutte med dette men merker fortsatt det meste.

Gammel 11-08-15, 13:17   #7
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Askeladden her.

Gammel 11-08-15, 13:31   #8
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøper fra Sabo, de har etiketter som tåler ekstra mye om de får en ekstra, blank klistrelapp oppå. Matboksene dør før klistrelappen. De har dessuten gode tekstiltusjer og hevde lapper som kan festes med taggits (eller lim for stryking, men de har vi ikke hatt behov for). Jeg liker å få alt på et sted.

Gammel 11-08-15, 14:14   #9
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg liker å få alt på et sted.

Jeg også. De strykefrie lappene fra Askeladden bruker jeg på absolutt alt: klær, sko, matbokser, drikkeflasker osv. Ingen stryking og de sitter godt.

Gammel 11-08-15, 14:38   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi bruker mest tusj, for jeg synes sånne lapper gnager på huden. Klistremerker bare på matboks og flaske og i sko. Taggits på tepper og strikkeklær.

Gammel 11-08-15, 15:05   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker strykefrie lapper fra Askeladden. De kan man bruke på saker og klær. Klistrer på over en lav sko. Om de faller av er det lett verdt det uansett. Den forbaska strykingen er jo tidenes pæs. Har egentlig bare opplevd at merkelappene faller av på nøstebarntøyet vårt, spørs om det er noe med den såpa som gjør at lappene faller av. Det gjelder både for strykevarianten og den man bare klistrer på. De strykefrie lappene sitter som bare det på annet tøy og matbokser/drikkeflasker etc. og jeg vasker ofte på høy temperatur.

Gammel 16-08-15, 23:38   #12
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Strykefrie lapper fra Nordic print er de beste, syns jeg.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-15, 23:54   #13
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Askeladden her også, mest fordi ungene elsker motivklistrelappene deres. Ungen går til og med med "den eeeeekle buksen" når den har heste-navnelapp. : picking my fights:

Kjøper strykelapper derfra også, men har faktisk opplevd at Ungen - som ellers ikke er allergisk mot noe - får vabler av dem. Jeg har merket sokkene hennes på innsiden, og dersom de er litt stramme eller hun f.eks sover med dem slik at lappen klemmer mot leggen, har hun flere ganger (vi lærer litt sakte) fått blemmer/vabler som har blitt små sår. Så det er sikkert noe spennende i ingredienslista der.

Gammel 17-08-15, 00:00   #14
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vi har fra Askeladden og de sitter godt og skriften slites ikke bort.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg har brukt opp rullen jeg kjøpte for 18 år siden. Hvor kjøper man gode klistrelapper til ting og tang? Som tåler oppvaskmaskin.

Det må ha vært litt av en rull.

Gammel 17-08-15, 00:01   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Den ble liksom aldri tom før den plutselig en dag var tom.

Gammel 17-08-15, 00:35   #16
Plingo
Erfaren

Medlem siden: Aug 2010
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Noen som har erfaring med smartlapper.no?

Via kickback.no får man igjen 50 kr på bestillingen (tom 31.08).
Jeg tok en sjans, så da ble det 99 kr for 126 klistrelapper og 12 skoklistrelapper.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 00:37   #17
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Askeladden sine strykefrie klistrelapper med farge. De sitter på alt.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 00:42   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Men farge. Det er jo ikke pent. Jeg vil ha nøytrale.

Gammel 17-08-15, 01:17   #19
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Er bare å velge hvit bunn og sort skrift det da ;-) Poenget er at de er mer holdbare.

https://www.navnelapper.no/bestilling

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 08:03   #20
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plingo, her.

Noen som har erfaring med smartlapper.no?

Via kickback.no får man igjen 50 kr på bestillingen (tom 31.08).
Jeg tok en sjans, så da ble det 99 kr for 126 klistrelapper og 12 skoklistrelapper.

Jeg har brukt de. Sitter godt og kjapp levering. liker godt sko-lappene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.