|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() Fin til 40-årsdagJeg har visst venner som fyller 40, og heldigvis vet de å feire det. Men jeg vil jo gjerne være litt fin. Så jeg utfordrer herved kjolegeriljaen til å finne en rimelig løsning, som etter hvert kan gå inn i hverdagsgarderoben. Det trengs litt fornying kan man si.
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fin til 40-årsdagLindex har denne som jeg synes er litt søt, i to farger.
![]() |
#8 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin til 40-årsdag
Åh den fiolette (er det fiolett den fargen heter tro??) blondekjolen var nydelig Nessie!
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Fin til 40-årsdagWow, jeg måtte bytte kjole midt i et bryllup en gang. Da kjolen fra Floyd rett og slett raknet mens jeg satt i kirka...
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fin til 40-årsdagLikte denne godt selv, synes den var så kul med gult til!
![]() |
#12 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin til 40-årsdagJeg elsker kjoler fra Closet, og har blandt annet disse (alle fås hos Zalando): |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fin til 40-årsdagNessie!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Fin til 40-årsdagJeg kjøpte en veldig enkel, grå kjole fra Mette Møller før sommeren som jeg har brukt til fint og planlegger å la gi over til hverdags. Litt tykk, blank jersey som la seg fint over mageområdet. Nå er det salg der også.
![]() |
#15 |
Erfaren nok
|
Deal!
![]() |
#16 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Fin til 40-årsdagTusen takk for at dere sender inn bilder. MM-kjolene var veldig pene, men litt kjedelig i fargen. Veldig beroligende å konstatere at jeg faktisk har en preferanse.
![]() |
#17 |
En som trener
|
De var fine! Hvordan er de i størrelsen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fin til 40-årsdagLiker denne fra HM også jeg da, men den er kanskje litt «sommer»
![]() |
#19 |
Borte
|
Jeg vil si helt normale med litt å gå på. Jeg tok 40 og den passer fint.
![]() |
#20 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Fin til 40-årsdagHahaha, da har jeg vært på handletur med mamma. Det ble ikke mindre enn 3 kjoler, blant annet den rødstripete fra Lindex, og et par stilige mørkeblå pumps. Det kommer til å bli veldig bra.
![]() |
|
|