|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hva bruker barna dine mikroen til?... annet enn popcorn?
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva bruker barna dine mikroen til?Min mikro ble brukt til å varme middagsrester når ungen kom hjem fra skolen + popcorn. Når den slutta å funke ifjor så ble den ikke erstattet. Kjøpte isteden inn et par ildfaste skåler og har lært ungen å varme mat i steikeovnen, det går ganske raskt det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva bruker barna dine mikroen til?Nei, han ser nok for seg at vi skal importere store mengder Chef Boyardee ferdigretter fra USA.
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva bruker barna dine mikroen til?Varme middagsrester, lage ostesmørbrød, tine brødskiver (vi oppbevarer brødet oppskåret i fryseren). Av og til varme Fjordland (grøt).
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker barna dine mikroen til?
Vi bruker mikroen til én eneste ting, til gjengjeld brukes den hver dag. Og det er havregrøt. Ungene elsker havregrøt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hva bruker barna dine mikroen til?
Litjtausa også begynte å lage havregrøt i mikroen for noen år siden. Veldig enkelt og greit.
![]() |
#14 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hva bruker barna dine mikroen til?Varme pizzarester.
![]() |
#17 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva bruker barna dine mikroen til?Min unge bruker den primært til tining av rundstykker og boller og varming av middagsrester, og innimellom til ostesmørbrød eller *grøss* ostesmørknekkebrød.
![]() |
#19 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva bruker barna dine mikroen til?Ostesmørbrød, varme middagsrester og havregrøt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|