Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kommunevalget - "slengere"

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-15, 09:57   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Kommunevalget - "slengere"

Nå er det snart kommunevalg. Det er to partier jeg godt kunne stemt på for min kommune. Jeg har landet på det partiet jeg er mest enig med, på flest punkter.

Nuvel. Det har seg slik at en av kandidatene fra det andre partiet jeg kunne stemt, er ei dame som framstår som knakande dyktig, seriøs, intelligent, og som jeg anser ville gjøre en god jobb for vår kommune. (Jeg kjenner henne også litt fra skoletida, og hadde samme inntrykk av henne den gang også.)

Er det slik at jeg kan stemme parti A, men føre opp kandidat fra parti B som "slenger" i kommunevalget?

(Gidder ikke google, Orkakelet FP bruker gi gode svar. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.