Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Blå prikk fra erfaren bruker?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-15, 15:21   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blå prikk fra erfaren bruker?

Jeg vet at helt nye brukere gir prikker med blå farge, men hva er forklaringen når jeg har fått en blå prikk fra en en bruker som har vært her siden tidenes morgen, og som har langt over 10 000 innlegg (og sikkert like mange poeng)?

Det var en hyggelig melding, for ordens skyld, så jeg tror den var ment å skulle være grønn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-15, 15:22   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blå prikk fra erfaren bruker?

Er det ikke noen av forumene som ikke gir grønne prikker? Mener jeg har hørt et eller annet sånt.

Gammel 23-08-15, 15:22   #3
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Hvilket underforum var det i? Enkelte underforum genererer bare blå prikker, såvidt jeg har skjønt.

Gammel 23-08-15, 15:25   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kom ikke på et innlegg i Skravleforumet eller på markedsplassen? Der teller ikke prikkene, og da blir de blå. Trur eg.

Gammel 23-08-15, 15:27   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha. Markedsplassen, ja.

Gammel 23-08-15, 15:28   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Det er åpenbart ikke så ofte jeg skriver lure og/eller hyggelige ting der.

Gammel 23-08-15, 16:25   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg vet at helt nye brukere gir prikker med blå farge, men hva er forklaringen når jeg har fått en blå prikk fra en en bruker som har vært her siden tidenes morgen, og som har langt over 10 000 innlegg (og sikkert like mange poeng)?

Det var en hyggelig melding, for ordens skyld, så jeg tror den var ment å skulle være grønn.

Det har skjedd med meg flere ganger i det siste, jeg har tre på panelet mitt. Men jeg tenkte at de hadde krysset av for at den skulle være nøytral, hvis det går an. To av de tre var kun beskjeder, men den tredje stusset jeg på, for det var en hyggelig kommentar.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-15, 16:26   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det kom ikke på et innlegg i Skravleforumet eller på markedsplassen? Der teller ikke prikkene, og da blir de blå. Trur eg.

Ah. Jo, to av mine er på innlegg derfra.

Gammel 23-08-15, 16:27   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Eh. Den siste også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.