|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Matboks med kjøleelement i lokket?Jeg er på jakt etter en matboks til meg selv hvor jeg kan ha en del mat (gjerne oppdelt eller plass til små bokser), med kjøleelement i lokket, evt. et lite et som kan ligge oppi boksen. Har prøvd Clas Ohlson og Nille uten hell (CO har på nett), noen tips? Gjerne fysisk butikk i Oslo eller Nedre Romerike.
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?Kitch'n og Rafens. De har ihvertfall hatt før. Dog synes jeg de er tunge, og derfor aldri kjøpt dem. De har heller ikke hatt flere compartments, de jeg har sett. Har mer troen på små kjøleelement (det har jeg kjøpt på Rafens) som man putter i vanlige matbokser. Sistema har flere typer med små compartments i tillegg til et stort. Ville også sjekket Til Bords. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Smugleser
|
![]() Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?Ungene mine fikk nettopp noen av Mormor, kjøpt på Rafens, tror jeg. Fryseelement som fylles med vann og legges under lokket, visstnok del av større sett.
![]() |
#4 |
Smugleser
|
![]() Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?Sistema, ja. De er greie nok, jeg ville nok ikke ha kjøpt dem selv, men ungene er lykkelige over endelig å ha kjølig mat på skolen.
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?Barna har disse, og digger de. Det eneste minuset er at man må plukke litt fra hverandre når de skal i maskinen, men alle deler går i maskinen og det er et must her i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?Da skal jeg sjekke ut Rafens, tenker jeg. Små kjøleelement er kjekt å ha uansett, siden jeg gjerne vil kunne bruke forskjellige bokser. Jeg har nesten aldri "tradisjonell" matpakke, så må ha plass til ymse.Takk for svar!
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?DesignTorget på Oslo S har noen veldig fine.
![]() |
#8 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?Jeg kjøpte på ica i Sverige, men den hadde ikke flere rom.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?Jeg har en som dette som ikke fungerer hos oss, du kan få overta den?
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?Vi har små kjøleelementer, også ligger matpakka oppi en liten kjølebag. Syns det er mer praktisk enn de i lokket. Det dannes jo litt kondens, og de er tunge.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Matboks med kjøleelement i lokket?Takk for tilbudet, Saint! Nå fant jeg faktisk ut at vi HAR et kjøleelement som jeg tror gjør jobben, det bare lå godt skjult i fryseren. Rester fra flaskematingstiden og en flaskeveske vi hadde da! Så da trenger jeg i grunnen ikke noe nytt, la bare matboks og kjøleelement i en pose og voilá! Hvis jeg finner vesken til bentoboksen nå, så blir det bare stas!
![]() |
|
|