|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Trenger restaurantanbefaling i TromsøVi reiser oppover om to uker for å besøke vår håpefulle student og skal være hele helgen. Skal ikke lage noe mat selv, så to middager og to lunsjer skal spises ute.
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i TromsøDe har O'learys - det burde funke kanskje? Ellers så er Blå kjent for gode burgere.
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i TromsøIkke pizza nei, men jeg lar anbefalingen stå i tilfelle noen andre leter etter spisesteder i Tromsø.
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i TromsøVi var der lenge - men spiste ikke lunsj - bortsett fra i varmmatdisken på Spar. Antar det ikke er det dere er ute etter. Jo og så spiste vi på jordbærpikene, det var som forventet, verken mer eller mindre.
![]() |
#5 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i TromsøLunsj kan dere spise på Knoll og Tott i Storgata, veldig populært sted for ungdommen. 2. etg er stille og trivelig og sitte i. Type baguetter, salater, lasagne og andre enkle greie retter.
![]() |
![]() |
#6 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i TromsøSteakers har fredagsbiff til en ok pris. Du får biff på Biffhuset også (no kidding), men jeg var ikke fornøyd sist jeg var der.
![]() |
#7 |
This is normal!
|
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i TromsøDa Pinocchio spiste vi på i sommer, og de hadde veldig god pizza og pasta.
![]() |
![]() |
#8 |
heimføing
|
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i TromsøCasa Inferno i Strandskillet/Vestregata. Gå dit pga interiøret. De har pastaretter, hvite og røde pizzaer. Pluss lokalt øl fra borti gata. Bryggeri 13, ikke Mack. Sist redigert av -ea- : 24-08-15 kl 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i TromsøOg så er jeg på kollisjonskurs med FP når det gjelder Blå Rock og Knoll og Tott. Det ser ikke særlig hygienisk ut på de stedene. De vsr kanskje bra for ti-tjue år siden og har ikke fornyet seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i Tromsø
Litt googling førte til at Blå Rock er utelukket i allefall. Kan virke som om maten har tapt seg den siste tiden.
![]() |
#12 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i TromsøMan må være innfødt tromsøværing for å synes at pizzaen på Yonas er verdt tiden og pengene. Mannen min elsker den, og er innfødt, mens jeg heller vil ha pizza med tynn bunn.
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
Nå er det noen år siden jeg spiste den, men jeg syns den er veldig god, og jeg er ikke innfødt Tromsøværing. Jeg kjenner tilogmed opptil flere andre som også syns den er god, men som heller ikke er innfødt tromsøværing..
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i TromsøNæh, Yonas er ikke hva det var. Verken matmessig eller miljømessig. Mere sjarmerende å sitte på Rorbua og bestille pizza fra Yonas, mer behagelig interiør der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Off the map.
|
De hadde ikke pasta da jeg var der. Litt synd det, for da kunne dere ha tatt med mannen dit. Ellers hvis han noen gang skal like pizza så er det der. Veldig mange gode varianter. Ikke bare pepperoni for å si det sånn.
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg var på Emmas Drømmekjøkken da jeg var i Tromsø sist og det var veldig god mat der. Jeg spiste dagens 3-retters og den syntes jeg var billig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
heimføing
|
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i TromsøEmma har også avdelingen Emmas Under som ligger på gateplan og serverer litt enklere retter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
heimføing
|
![]() Sv: Trenger restaurantanbefaling i TromsøRisø kaffebar i Strandgata (rett overfor Tromsø Jernbanestasjon) er et fint sted for kaffe og litt lettmat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|