|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Ønsker tips til gave til nyfødt/morJeg skal kjøpe noe til en splitter ny baby og moren dens, men har ikke lyst til å kjøpe klær.
![]() |
#2 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morDrikkeflaske som var enkel å bære med seg, og hvis den i tillegg fyller seg selv etter at man har satt seg ned for å amme- magisk.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morEt godt teppe. Jeg brukte teppe til mine mye.
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morBok, blad, babyleke og ikke bamse.
![]() |
#5 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morEn av de presangene jeg satt mest pris på var en nydelig dusjolje og olje til å smøre seg inn med etterpå fra Weleda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morHer må jeg også ha tips. Hva kjøper man når guttebabyen har en to år eldre bror? Vil tro de har det meste. Kanskje noe til storebroren? Ammete til mor?
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morJeg sitter her med en seks uker gammel baby, og har litt fersk erfaring. Klær er jo supert. Men hvis du ikke vil gi klær så er det jo fint med babyleker. Den der Skwish fra Manhattan Toys er suveren. Og en sånn vognlenke er fint, og passer til nyfødt. (Du vet, sånn som man henger fra den ene enden av vognåpningen til den andre, som det henger leker ned fra.) Jeg fikk også en leke som kunne henges på bilstolen, fra Haba (sikkert kjøpt på Sprell). Veldig kjekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Peppy!
|
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morJeg kom på en ting til! Jeg leste at den første leken man kan prøve å gi barnet er en myk rangle, som er lett å holde rundt, som lager litt lyd og som ikke gjør vondt om babyen smeller den inn i seg selv. Det har man gjerne ikke i hus. Jeg kjøpte en fra Dinglis, de har flere varianter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morJeg har også en på 6 uker og fersk erfaring. Fargerik leke til vogn eller bilstol er supert. Til meg selv har jeg blitt aller mest glad for sjokolade. Trøfler, konfekt, mørk med kokos; alt er godt |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morBæresjal, men det blir kanskje litt dyrt?
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morTakker for masse gode tips. Jeg er usikker på hvor jeg skal legge meg i pris, og kreativitet, men jeg skal gruble på det det neste døgnet.
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morJeg hadde ønsket ullbody til baby og sjokolade til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
awesom
|
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morEn eske med Cookies&Cream konfekt fra Cielo
![]() |
#15 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morEn termokopp. Men baby og toåring får man aldri drukket kaffen mens den er varm.
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/morHvis hun liker å lese, ammer, og ikke bruker kindle:
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ønsker tips til gave til nyfødt/mor
Alltid hyggelig med noe nytt ulltøy til babyen, men ville kanskje kjøpt en liten ting til toåringen også.
![]() |
|
|