|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kombinert bad og vaskeromHar du det? Får jeg se bilde? Tips til lure løsninger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromDu får ikke bilde av det kaoset som rår hos oss, i hvert fall. Heldigvis har vi et bad til.
![]() |
#3 |
Har diplom
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromJa, jeg er litt redd for at det blir kaos. Men det må jo bli enklere å holde orden i et stort rom enn det minivaskerommet vi har nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromHva med sånne halvvegger som går midtveis ut i rommet, for å skjule vaskedelen?
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromMed et langt, smalt rom tror jeg faktisk jeg ville delt av den ene enden og brukt det til vaskerom og varmtvannstank.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromVi vurderte forresten å slå sammen vaskerom og bad hos oss også, men valgte å la de være separate. Vaskerommet er nå på 6,5 kvm og badet blir (det er foreløpig bittelite bad + bitteliten separat do) 6 kvm. Synes det funker ganske bra. Det hadde blitt en lang smal tarm hos oss også, med dybde på 1,9 m.
![]() |
#7 |
Har diplom
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromDet var ikke langt og smalt likevel. Det viser vel hvor mye tid jeg tilbringer på vaskerommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromDet var fint, Robin. Litt av problemet med vaskerommet i dag er at doen stjeler litt av det, så det er ikke bredt nok til å få til noe fornuftig. Nå har jeg vaskesøyle klint oppi vasken, rett foran så jeg har ca 25 cm plass foran vasken, og det er maks irriterende - men det er eneste mulighet til å ha noe som ligner på brettebenk ved siden av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kombinert bad og vaskerom
Høres litt ut som mitt vaskerom. Rommet har potensiale, men for at vi skal få gjort noe fornuftig må vi ha både rørlegger og elektriker og da blir det så dyrt.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromVi bygde vaskerom FØR bad. Noen synes vi er komplett gale, men det var viktig for oss å begynne i den rekkefølgen. Så får vi ta det ene badet, så det andre.
![]() |
#12 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromVi har kombinert vaskerom og bad, men "vaskerommet" er i en nisje hvor vi har satt speildører foran. Jeg blir nemlig gal av å ha skittentøyet midt i glaningen |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Klar
|
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromVi har kombinert bad og vaskerom, mens doen er på et separat rom utenfor, med en liten vask. For oss er det en genial løsning. Jeg syns badet blir mye hyggeligere uten en do der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har diplom
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromJeg vurderer en skuffeløsning for å gjemme bort skittentøyet, men det er kanskje dumt med tanke på fukt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromJeg ville beholdt toalettrommet, tatt bort døren til mørkerommet og satt varmtvannstanken inn i kroken der og laget vaskeromsløsning på den delen av rommet, og bad på motsatt vegg.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Kombinert bad og vaskeromVi har snakket om en mulig slik løsning her også, slå sammen minitoalett, litt av gangen og vaskerommet. Ulempen er at dette er gjestetoalettet... Poenget er å gi oss bad nummer to, både fordi jeg ikke fordrar den upraktiske logistikken når vi har gjester og jeg ikke får stå opp fordi svigermor er i dusjen, men definitivt vel så mye med tanke på hverdagen fremover med mor, far, sønn og to døtre, og et bad?
![]() |
|
|