|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Vi har hatt PoP vintersett i flere år nå, og vært ganske fornøyd. Eneste bakdelen er at det er litt tungt og stivt synes jeg, så jeg er på jakt etter noe lett og mykt, men samtidig slitesterkt og vanntett.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Jeg er veldig positivt overrasket over Stormberg. Eneste jeg har å utsette på det er at det er veldig stort i str.
|
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Vi er veldig fornøyd med Didriksons.
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Jeg har vært veldig glad i Ticket sine dunjakker. De holder også til TRE barn!
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Eldste har hatt POP flere år, men jeg synes som deg det er litt tungt, litt tykt og litt stivt. Veldig fornøyd med Didrikson også, slitesterkt og bra, rimeligere enn POP, litt mykere og lettere å bevege seg i.
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Takk for bra tips! Didriksons har hvertfall mye fint, så skal definitivt sjekke ut det! Mellomste elsker lilla, så kanskje det kunne være noe for henne.
|
|
|
#7 |
|
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Har kjøpt Didrikson på XXL. Betalte vel 1400 kr for jakke og bukse til eldste i fjor (hun må ha nesten voksenstørrelse, 160 og 170).
|
|
|
#8 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Vi har hatt mest Ticket og vært svært fornøyd med det. Eldste hadde en lettere og mindre fôret dress. Eldste fikk Didrikson i fjor, og den fungerte fin fint bortsett fra rift på kneet, men det er brukerfeil. Yngste bruker Molo Polaris dress, ja den er dyr. Yngste er tynn frysepinn og trenger varmdress.
|
|
|
|
#9 |
|
I mål
|
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Storebror har hatt Didriksons i flere år etter at han startet på skolen. Kjøpte det kjempebillig i Sverige. Slitestyrken på buksene var ikke som POP, men det holdt til skolebruk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Name-it sitt har slått an her. Det settet storesøster i huset hadde i fjor var veldig bra. Ticket og Reima har vi også vært superfornøyd med, men ganske mye dyrere da. Polarn O Pyret sitt vintertøy har jeg aldri likt, nettopp på grunn av den dårlige bevegeligheten. Men skallklærne, og ikke minst windstopper fleece-klærne er fantastiske, og blir aldri utslitt.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 28-08-15 kl 14:59. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Veldig fornøyd med Reima og Didrikson. Dette blir vår 10. sesong med Reimaklær i hus, men Didrikson har vist seg å fungere veldig fint til skolegutten.
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Jeg tenkte jeg skulle være vill og gal i fjor, ikke google noe som helst, og kjøpte en (like dyr som "de andre") dress på Polarn og pyret. Den anbefaler jeg ikke, da den i bruk ble ganske tung og ga dårlig bevegelighet. Så da har jeg prøvd det. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Reimatec+ når man trenger klær som tåler det lille ekstra |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Til skolebarn ser jeg at slitasjen blir en helt annen. Da har vi hatt buksene fra helly Hansen. De sitter godt på mine barn i alle fall.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Har hatt Ticket og ReimaTech+. Fornøyd med begge deler. Kjøper dresser på våren, når det er halv pris. I år ble det ReimaTech+ dress og jakke. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Tror yngste må ha ny vinterjakke i år og det blir nok gjerne Didrikson da.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Vi har kjøpt mye på tilbud. Vi har hatt mest Reima og Isbjørn, som jo er dyrt. Til eldste har vi kjøpt Nordheim, som har holdt bra, men det brukes jo ikke på samme viset som på de litt mindre barna. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Søt og rar
|
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Det virker jo som det er en eller annen som er fornøyd med alle de store merkene? Er det kanskje slik at det meste er bra nå da?
|
|
|
#20 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kom med din beste anbefaling til vinteryttertøy til barn!Det meste er bra nå. |
|
|
|
![]() |
|
|