|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2015
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Hvordan velge interiørblad?Hei, ønsker å abonnere på et interiørblad, men hvordan skal jeg velge rett blad for meg?
![]() |
#2 |
fri
|
![]() Sv: Hvordan velge interiørblad?Selv har jeg fullstendig slutta å kjøpe interiørblader. Finner det jeg er ute etter og inspirasjon på Pinterest i stedet. Eller Instagram, hvor jeg gjerne klikker meg videre på interiørblogger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan velge interiørblad?Jeg liker BoNytt, gammelt klassisk med pene ting, mulig enda bedre på dansk, med gode matoppskrifter. Mye dyrt, men alt kopieres og finnes billigere. Jeg betaler ikke for bladet, men får av og til på jobben.
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hvordan velge interiørblad?LaBanga: Et blad i hånden er bedre enn 100 på nett for meg
Har liksom ikke samvittighet til det
Leste BoNytt på et venteværelse i dag og likte det. Tror kanskje jeg velger Vakre hjem og Interiør også, siden det virket som det var de flestes favoritt i alle trådene jeg har lest om emnet.
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hvordan velge interiørblad?
Har da hørt de nevne både hos Narvesen og på bensinstasjoner at man må betale for bladene før man leser dem.
![]() |
#8 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan velge interiørblad?Bibliotek låner også ut magasiner om det er mindre kleint å bla der enn inne på Narvesen
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan velge interiørblad?Jeg sluttet egentlig med interiørblader da jeg begynte med Pinterest.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan velge interiørblad?
Ikke sant? Det hender jeg kjøper Wallpaper og Monocle (som er mer livsstil/reise/økonomi/arkitektur/design/økologi), men det er mer på grunn av en generell interesse for design og arkitektur, ikke om det er noe spesifikt jeg trenger innspill til.
![]() |
#12 |
fri
|
![]() Sv: Hvordan velge interiørblad?Ingen har noensinne forbudt meg å kikke i blader i Narvesen eller andre steder. Men hadde jeg satt meg ned og lest bladet fra perm til perm, så skjønner jeg jo at noen muligens hadde reagert. Men det er jo helt normalt å bla i blader før man bestemmer seg for hvilket man ønsker å kjøpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|