|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Jeg vil strikke meg en høstgenser
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserHva med den slaskegenseren som florerte på etpar kjendisblogger i sommer, som kjapt ble kopiert? Lekre duse farger men husker ikke hvor. Skal søke litt. Tror hun Phil-dama strikket den...
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserNei, det er ikke min smak, GinaK.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenser
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserJeg strikker denne om dagen, men skal ha raglan-felling i stedet. http://www.nostesjel.com/2014/06/fav...seren.html?m=1 Har garn i en nydelig varm gråfarge med sølvskimmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserJeg skal legge opp til påfuglgenser fra Pickles i kveld. (Eeeeendelig ferdig med den jeg holdt på med!) Struktur i bolen, glatte ermer.
![]() |
![]() |
#7 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserJeg holder på med denne fra garnstudio, i Alpaca.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserPåfuglgenseren var veldig fin! Men så små pinner da! Har akkurat strikket ørtentusen masker på pinne 3 og er egentlig klar for litt større pinner.
![]() |
#9 |
Unik
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserEg fekk nettopp ein tunika/genser av pinnane. Den heiter genser med split og er frå sandnesgarn. Strikka den i tweed garnet til sandnesgarn. Blei strikka i hovudsak på pinne nr 5. Glattstrikk og nokre omganger med vrang og rett i blant.
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserJeg er ferdig med genser på pinne 3 nå, og mistenker at den er to størrelser for stor. Det er mange bortkasta masker, det... Så skjønner hva du mener.
![]() |
![]() |
#11 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserDenne http://www.ravelry.com/patterns/libr...ont-cardigan-2 og denne http://www.ravelry.com/patterns/libr...oulder-sweater (og Silver Shrug) frå denne boka: https://www.amazon.com/gp/aw/d/16156...WQFTEX8CYMWEHF (levert til Kindle med 1-click) står på ønskelista mi for hausten.
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserSjekk ut Dorthe Skapell, enkelt og grei strikking.
![]() |
![]() |
#13 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserSiden jeg nylig har strikket barneversjonen stemmer jeg for denne uglegenseren. Og så går det ganske raskt med såpass store pinner.
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenser
Denne har jeg i vinrødt. Strikket den i forfjor og den er superdeilig. Passe tynn og samtidig god og varm😀
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserHva endte du med?
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserJeg er ferdig med ett erme av påfuglgenseren og synes det går riktig kjapt, tross pinne 3 og bare et par dager i uka med tid til å strikke. Deilig garn! Jeg prøver meg på ermer i full lengde i stedet for 3/4, så kunne ha vært godt i gang med det andre. Nysgjerrig på kokosprosjekt!
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserNeste jeg begir meg inn på blir denne;
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserJeg har ikke begynt enda, må gjøre ferdig bunadssjal først. Har funnet en fin flettegenser jeg muligens skal strikke.
![]() |
#19 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Jeg vil strikke meg en høstgenserEi venninne skal strikke denne i høst -Oversized sweater i Babyalpaca.
![]() |
|
|