|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Bruker du lavprisprodukter i stedet for originalvarer? |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Kjøpt osten, dopapiret og håndsåpen. Alt har vært ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Ja det gjør jeg. Ikke av alt, det er ikke alt som er like bra av lavprismerkene, men mye er ganske bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Ja, vi kjøper ofte produktene fra Coop når vi handler på Obs. Ikke vaskemiddlet (fordi vi må bruke parfymefritt) og ikke bleiene (Coop-bleiene er ikke bra), og det er nok en god del andre produkter vi heller ikke har prøvd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Handler stort sett bare på Prix, eller Mega. Så det blir noen Coop produkter innimellom, men ikke så mange. Men når det gjelder dopapir, ost og slike ting er det helt greit synes jeg
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Nå er det jo ofte slik at "ownbrands" er laget på samme fabrikken med samme ingredienser. Likevel er folk skeptiske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Antagelig er det ikke store kvalitetsforskjellen på disse produktene og merkevarene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Xp sine våtkluter er de beste. Bruker også coop sin eplejuice. Den er produsert av Røra og er definitivt den som smaker best. |
![]() |
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Hvor finner man ut hvilken fabrikk lavprisproduktene er laget på?
![]() |
#10 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Bruker både varer fra coop, lidl og first price, ikke alt som har vært like bra men sånn er det med alt. Sist redigert av Tinka : 10-06-07 kl 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Coop/forbrukersamvirke sin fiskepudding/kaker/boller er laget hos Iglo/Karmøy fiskemat, og de har de aller beste fiskeproduktene synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Audacious
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg kjøper noen av Coop sine varer. Når jeg velger deres våtservietter er det primært fordi de er best, ikke fordi de er billigst. Jeg kjøper ikke billigst for enhver pris, f.eks kjøper jeg ikke Euroshopper kjøttvarer.
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg bruker en del produkter. Noen er skikkelig dårlige. Lefser til taco bruker jeg vel oftest, de er gode.
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Bruker endel. Hermetikk, våtservietter (noe vi knapt nok bruker, men dog), oppvaskmiddel og sånn - Ikke vaskemiddel, det lukter feil.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?
Når man tenker på størrelsen på kartongene med vaskemiddel, så sier det seg selv at de må ha brukt et eller annet fyllstoff. Nå er det jo små poser, og de skal holde til like mange vask. Men papp??Hva slags smarting var det som kom på at DET kunne brukes om fyllstoff? |
![]() |
![]() |
#18 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?First price sin salsa på glass er skikkelig ille.
![]() |
#19 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Nei. Og det fordi jeg har hørt at det er mange lumske ingredienser. Har ikke giddet å sjekke det opp selv, men kjøper verken Lidl, Euroshopper eller First Price produkter.
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Hvor har du "hørt" det da?
![]() |
|
|