|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
geskjeftig
|
![]() God og spennende mat på Grünerløkka?Vi har barnevakt i kveld!
![]() |
#2 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God og spennende mat på Grünerløkka?Nyåpnede Jewel of India på Nordpolen kan i hvertfall anbefales, god mat og veldig hyggelig betjening. Hvis dere orker å bevege deg over Akerselva fra Løkka hadde vi en fantastisk trivelig kjærestemiddag på Chez Colin på Fredensborg for et par uker siden. Fransk nabolagsrestaurant, og blåskjellene er de beste jeg noen gang har fått. Og når man først er i det området har jeg hørt veldig mye pent om Bon Lio (ikke vært der selv), og min evige favoritt, Pjoltergeist (tar du full meny er de ikke billige, men maten er fantastisk spennende dersom du tør å stole på kokken, og veldig god. Siden stedet er drevet av et par vinkelnere er drikkevarene heller ikke til å kimse av). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Re: God og spennende mat på Grünerløkka?Eller ta dere en tur i Mathallen, det er vel noen av stedene der som har kveldsåpent.
![]() |
#5 |
geskjeftig
|
![]() Sv: God og spennende mat på Grünerløkka?Takk for masse deilige tips!
![]() |
|
|