|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Mat som kan spises med en håndAlberto har arma i gips og får ikke til å bruke kniv og gaffel på en stund. Vi kan ikke ha suppe hver dag de neste ukene, kan vi? Smarte tips til mat som kan spises med en hånd tas i mot med takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mat som kan spises med en håndTenker du på det han skal lage selv eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Mat som kan spises med en håndDere kan jo ha hva som helst, du må bare hjelpe med å kutte opp maten på forhånd.
![]() |
#4 |
koko
|
![]() Sv: Mat som kan spises med en håndAlt slags kjøtt, iallfall som er mørt nok til ikke å måtte skjæres (med mindre det er skjærehjelp å få).
![]() |
#5 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mat som kan spises med en håndAlt som spises med pinner! Wok, thairetter, kinesisk, sushi etc etc. Burgere, pizza, ting som kan has i wraps eller tortillas (og det er mye mer enn man tror), annen "håndmat". Gryteretter, supper, lapskaus, grøt, stuing og frikasse. Alskens middagssalater. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mat som kan spises med en håndJeg vil tro alt (det meste) kan spises med en hånd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Mat som kan spises med en håndWraps, pai, pannekaker, fiskekaker, fiskeboller, medisterkake, ulike gryteretter, kjøttsaft m/pastaskruer (mange ulike pastaretter egentlig), Tacosalat, potetmos kan brukes istedenfor poteter. All myk mat tenker jeg som ikke trenger biffkniv, men kan deles med en gaffel - eller var begge armene gipset?
![]() |
#11 |
superbruker
|
![]() Sv: Mat som kan spises med en håndJeg brakk armen I mai. Etter et par dager med gips så var det ikke noe problem å håndtere kniv og gaffel. Det var verre når jeg opererte skulderen. Da måtte mannen min skjære opp maten for meg. Ellers så fikset jeg det meste selv.
![]() |
#13 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mat som kan spises med en hånd"Amerikanere" (selvsagt ikke alle, men you get the point) spiser jo omtrent alt med bare en haand med gaffel i, saa jeg skjönner ikke helt problemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
can-jur
|
![]() Sv: Mat som kan spises med en håndVeldig mye kan deles med en hånd. Man blir en kløpper til å få i seg mat. I krisetilfeller kan man spidde maten med gaffel og gnafse. Men i festlig lag kan man bli nødt til å be naboen om å skjære opp kjøttet. Til ganske høy latter fra resten
![]() |
![]() |
|
|