|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Trenger råd, skal klippe meg i morgenTrenger råd! Skal klippe meg i morgen, har dårlig tid (i lunsjen liksom, haha). Har mørk blondt tynt mellomlangt hår som er slitt i tuppene. Som vanlig er jeg helt blank på hva jeg ønsker meg, men det må jeg finne ut innen i morgen kl 11.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 11-09-15 kl 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenTakk! Ja, ønsker nok litt mer volum! Får se hva frisøren greier å trylle frem. Håret mitt er hvertfall i mye bedre stand enn for et år siden bare, har kommet seg veldig etter jeg slutta med farging og å lage barn.
![]() |
#4 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenRamme inn det pene ansiktet ditt med ny, kortere sveis - det tror jeg du kler. Ellers så vet jo gjerne frisøren det om du er hos noen du stoler på og som kjenner håret ditt. (Jeg har frisørvenninne som ALLTID forteller meg hva hun vil gjøre og det samsvarer ALLTID med tankene jeg har hatt. Men alle har jo ikke en frisørvenninne...)
![]() |
#5 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenJeg er veldig i halvlang-bob-modus for tiden, tror du hadde kledd det også!
![]() |
#6 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenJeg ville bare klippet bort det slitte og beholdt fasongen. Synes du ser veldig fin ut sånn du er! Men det var kanskje et kjedelig svar?
![]() |
#7 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenLang bob som denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenSånn bob som bildet over her!
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenTakk for gode tips! Jeg slites veldig mellom å klippe litt, beholde lengden eller klippe mer, få skikkelig sveis. Jeg har gått tilbake til min gamle frisør nå, så jeg håper hun har noe lurt på lager.
![]() |
#10 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenJeg hadde enda lengre hår enn deg, og har nettopp klippet meg en lang bob. Jeg er veldig fornøyd! Har spinket og spart håret i 8 år, men visste til slutt ikke hvorfor.
05 07 Sist redigert av Beckett : 18-09-15 kl 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenTil kinnbena. En kort pasjefrisyre hadde kledd deg godt.
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenVeldig fin beckett!
![]() |
#13 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenJeg tenkte på Gwyneth Paltrow da jeg så bildet av deg! Denne ville du blitt superfin med! Lykke til, håper vi får se hva du valgte!
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenFor og etter! Jeg er veldig fornøyd og det er utrolig deilig å ha kortere og luftigere hår!
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenVeldig fint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenSynes du var veldig fin før men ble jo om mulig enda finere. Du er så flott. Du må jo melde deg som modell.
![]() |
#19 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Trenger råd, skal klippe meg i morgenDen svissen der kledde du kjempefint! Du er jo utrolig pen, rett og slett
![]() |
|
|