Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har t-skjorte, hvor få bilde printet på den?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-15, 21:35   #1
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Har t-skjorte, hvor få bilde printet på den?

En god venninne fyller snart 40 år, og i den anledning vil jeg gi henne en t-skjorte med et bilde av Thåström fra en av konsertene vi vært på T-skjorten har jeg kjøpt og bilde har jeg også! Men hvor finner jeg noen som kan få dette bildet på denne t-skjorten? Når jeg sjekker fotobutikker, virker det som at jeg må kjøpe t-skjorte fra de. Og det vil jeg ikke, siden den jeg har er kul!

Noen som vet? Ja, og det må være i Oslo

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 21:37   #2
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har t-skjorte, hvor få bilde printet på den?

Clas Ohlsson har t-skjorte-papir. Du treng biletet digitalt og ein blekkskrivar til å skrive ut biletet (spegelvendt), så er det berre å stryke det på skjorta.

Sist redigert av Gri : 10-09-15 kl 21:46.
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 21:40   #3
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ei sjappe som ligg vegg i vegg med Rice bowl i Youngs gate som gjorde dette for fire år sidan, i alle fall.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 21:45   #4
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Takk for svar! Sjappa ved siden av Rice Bowl, skal sjekkes ut - hvis ikke den finnes lenger blir det en tur til Clas!

Gammel 11-09-15, 06:53   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må/bør kjøpe sånt papir som er tilpasset printeren du har. F.eks. Canon papir hvis du har Canon printer. Ikke nødvendigvis på Clas, men på butikker der de har godt utvalg.
Jeg har laget t-skjorteprints med godt resultat, bare følg oppskriften på pakken.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-15, 00:02   #6
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

OK, takk!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.