|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Ullundertøy til voksneJeg trenger å bunkre opp med litt nytt undertøy til vinteren. Ønsker meg først og fremst ull-truser og ull-bh, men også fine ulltrøyer. Noen som har noen merker å anbefale? Link/bilder mottas med takk.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ullundertøy til voksneJeg bruker ull singlet, merke Eva. Kjøpt på Spar Kjøp. Har en sort en, mange år gammel nå, like fin. Den er i ull og silke når jeg tenker meg om. Har også en beige singlet fra Pierre Robert. Den fra Spar Kjøp er både bedre og finere.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ullundertøy til voksneJeg har også noen fra SparKjøp, men både de og Janus sine tynne ulltopper er gjennomsiktig i lyse farger.
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ullundertøy til voksneJeg liker ull fra Kari Traa, Bergans, Devold og Moods of Norway. Moods og Devold har ihvertfall ganske tynne trøyer. For meg er det viktig at ullen er myk og ikke klør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ullundertøy til voksneJeg liker disse fra Pierre Robert og har de i både lys og mørk. Har ikke kjøpt i år men tidligere modeller er elastiske og er lange sånn at de går langt ned på hoftene, godt nedi buksen.
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Ullundertøy til voksneBogerud har pleid å ha "Eva" fra sparkjøp og Iris. Jeg har flere ulike av disse, trøye med erme, trøye med stropp, lang erme. Truse med korte og lange ben. Like fine etter mange års vask og bruk.
![]() |
#8 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Ullundertøy til voksnePierre Robert med smale stropper liker jeg veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ullundertøy til voksneJeg liker også PR sine singletter (både de GinaK viser og de med tynne stropper) - supre under kjoler også.
![]() |
#10 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ullundertøy til voksne
Jeg har spart på ammeinnleggene mine i ull. De er gode å ha om jeg skal være ute en hel dag i kulda. Hadde bh fra Aclima en gang, men den satt ikke noe godt på meg.
![]() |
|
|