|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvilket stormkjøkken ønsker jeg meg?Har ikke peiling på sånt, så håper dere kan hjelpe. Er det stor forskjell på det som er å få kjøpt?
![]() |
#2 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket stormkjøkken ønsker jeg meg?Hva skal du bruke det til?
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilket stormkjøkken ønsker jeg meg?Blir til enkle turer tenker jeg. Muligvis overnatting, men da kun én-to netter.
![]() |
#4 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket stormkjøkken ønsker jeg meg?Da er min anbefaling absolutt noe som dette
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilket stormkjøkken ønsker jeg meg?Vi har et slikt et, eller tilsvarende. Vårt er gammelt, men har fått ny brennedings for noen år siden (fra rødsprit til gass).
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket stormkjøkken ønsker jeg meg?Jeg vil også anbefale gassbrenner. "Stormkjøkken" er vel betegnelse på rødspritbrennere, det føler jeg er mer styrete og mindre effektivt, med mindre været er veldig, veldig dårlig.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 14-09-15 kl 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket stormkjøkken ønsker jeg meg?Vi har sånne som Ru linker til, med gass. Om du ikke skal bruke det om vinteren, gå for gass.
![]() |
![]() |
|
|