Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lånt bort Fitbit til sønn. Grmf

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-15, 14:10   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Lånt bort Fitbit til sønn. Grmf

Han er 13 år og har helt uten videre 45 000 skritt på en dag. Ikke rart de ungene holder seg spreke.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-15, 14:12   #2
ZaloMon
<This space for rent>

ZaloMon sin avatar

Medlem siden: Jun 2015
ZaloMon er litt kul
Standard

Sv: Lånt bort Fitbit til sønn. Grmf.

Hahaha, fantastisk . Jeg gjorde det samme med dattera mi på 12.. jeg tror hun og venninnene har det mest i kjeften

Gammel 15-09-15, 15:14   #3
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lånt bort Fitbit til sønn. Grmf.

HMF! Så utrolig ufint av ham.

Gammel 15-09-15, 18:51   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lånt bort Fitbit til sønn. Grmf

Hahah, så herlig! Ingen av mine får låne skjønner jeg nå.

Gammel 15-09-15, 18:54   #5
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

WoW!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-15, 10:39   #6
ZaloMon
<This space for rent>

ZaloMon sin avatar

Medlem siden: Jun 2015
ZaloMon er litt kul
Standard

Du er sikker på at han har gått alle 45000 skrittene da . Med en steglengde på 60cm, så snakker vi 27km

Gammel 17-09-15, 10:49   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En viss feilmargin vil det jo alltid være, jeg må f.eks. ta av meg Fitbiten når jeg er i situasjoner der mange/mye skal applauderes, ellers blir tellinga helt på viddene.

Men det er ikke sikkert resultatet er så ekstremt langt unna sannheten. Jeg utstyrte 4,5-åringen min med skritteller en gang vi var på fjelltur. Der jeg hadde gått 17.000 skritt i løpet av dagen, hadde han gått nesten det dobbelte. Og det er jo ikke så rart, jeg går mest mulig rett fram, han går minst mulig rett fram og tar omveier, løper frem og tilbake mellom meg og spennende ting, klatrer opp og ned fordi det er gøy osv. Jeg har ofte tenkt at det hadde vært morsomt å utstyre ungen med skritteller en vanlig dag i barnehagen.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-15, 11:10   #8
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ZaloMon, her.

Du er sikker på at han har gått alle 45000 skrittene da . Med en steglengde på 60cm, så snakker vi 27km

Neida, noe slækk er det nok. Men det viser uansett hvorfor han er langt sprekere enn jeg. Min rekord er 34 000 skritt eller deromkring, og da hadde vi gått hele dagen. Ikke dagligdags, kan man trygt si.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-15, 16:46   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg pådro meg ca 8000 skritt i løpet av en tre timer lang forelesning! Mye av det må ha vært gestikulering.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-15, 20:39   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Den dagen vi kjørte hjem fra ferie i sommer, 95,5 km så ble det registrert komisk mange skritt på skrittelleren på eldstemann sin mobil. Vi satt i bil i 12 timer så det ble lite skritt.

Gammel 17-09-15, 21:33   #11
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg pådro meg ca 8000 skritt i løpet av en tre timer lang forelesning! Mye av det må ha vært gestikulering.

En kjenning innen faget mitt ville nok enkelt pådratt seg såpass mange skritt i løpet av en forelesning, helt seriøst.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-15, 21:37   #12
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ca 7,5 time kontinuerlig gange når man har 45 000 skritt, sett at man går ca 6000 skritt per time. Ekstremt mye.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-15, 13:33   #13
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Den dagen vi kjørte hjem fra ferie i sommer, 95,5 km så ble det registrert komisk mange skritt på skrittelleren på eldstemann sin mobil. Vi satt i bil i 12 timer så det ble lite skritt.

Fitbit er ikke så sensitiv. Fikk 1200 skritt den dagen jeg kjørte fra Bodø til Oslo. Ikke noe gratis der, med andre ord.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.