|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
...we have cookies
|
![]() Hund og teltturDet er en del år siden jeg hadde anledning (eller tok meg tid) til å pakke sekken, ta med telt og sovepose for en overnatting eller flere i marka. Faktisk har jeg ikke gjort det siden jeg ble singel, og jeg savner det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hund og teltturHvorfor skulle det være noe problem?
![]() |
![]() |
#4 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hund og teltturIkke noe problem.. men hun skulle ligge inni soveposen min da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hund og teltturAltså, er problemstillingen "dame på telttur alene" eller "person alene på telttur med tre hunder man ikke har helt styr på og som kommer til å fryse"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hund og teltturEgentlig er vel muligens det siste det som egentlig er problemstillingen. Samt litt av det første også da, men det er liksom skeptiske meg som slår inn, og det burde det ikke siden jeg dro på ferie med campingvogn på egenhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hund og teltturNår du har hunder med et det jo i hvert fall ingenting å være redd for, sånn mtp. at du er alene. Når hørte du sist om teltere i skog / på fjell som er blitt overfalt av dyr eller mennesker?
![]() |
![]() |
#10 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hund og teltturJeg ville tatt med ekstra sovepose til frossenpinnene, ellers ser jeg ikke noe problem.
![]() |
|
|