Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund og telttur

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-15, 14:30   #1
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hund og telttur

Det er en del år siden jeg hadde anledning (eller tok meg tid) til å pakke sekken, ta med telt og sovepose for en overnatting eller flere i marka. Faktisk har jeg ikke gjort det siden jeg ble singel, og jeg savner det.
Så jeg vurderer en natt i telt, men jeg lurer på om jeg kanskje tar meg litt vann over hodet dersom jeg går, for det vil jo være bare og så tre hunder. Tre hunder som ikke alltid er rolige og alltid lager fletter av koblene når vi går tur. Og to av disse er av typen sylandsk frossenpinn som vel kommer til å insistere på å sove sammen med meg i soveposen.

Men altså - dame på telttur alene? "Kjør på" eller "NoGo!"?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 14:42   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund og telttur

Kjør på, selvfølgelig!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 15:03   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor skulle det være noe problem?

Jeg er stadig vekk på telttur, både alene med barn, alene med hund og alene-alene.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 15:09   #4
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke noe problem.. men hun skulle ligge inni soveposen min da!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC01584.jpg (31,3 KB, 33 visninger)
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 18:16   #5
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Altså, er problemstillingen "dame på telttur alene" eller "person alene på telttur med tre hunder man ikke har helt styr på og som kommer til å fryse"?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-15, 11:09   #6
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Egentlig er vel muligens det siste det som egentlig er problemstillingen. Samt litt av det første også da, men det er liksom skeptiske meg som slår inn, og det burde det ikke siden jeg dro på ferie med campingvogn på egenhånd.
Men hund altså. Jeg har tre stykker, og to av de er frosne av seg. Den tredje er den som stikker av så snart han ser sitt snitt til det. Samtidig så må jeg vel egentlig bare prøve... Sant?

Gammel 17-09-15, 11:20   #7
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når du har hunder med et det jo i hvert fall ingenting å være redd for, sånn mtp. at du er alene. Når hørte du sist om teltere i skog / på fjell som er blitt overfalt av dyr eller mennesker?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-15, 19:37   #8
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Ikke noe problem.. men hun skulle ligge inni soveposen min da!

Så vakker, Kamp!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 08:18   #9
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Når hørte du sist om teltere i skog / på fjell som er blitt overfalt av dyr eller mennesker?

På film.
Neida, jeg tenker jeg må se om jeg får det til neste helg.

Gammel 18-09-15, 10:11   #10
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville tatt med ekstra sovepose til frossenpinnene, ellers ser jeg ikke noe problem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.