|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Send klær til flyktninger gratis i postenSend klær til flyktninger gratis i posten
![]() |
#2 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Send klær til flyktninger gratis i postenTakk for tips, dette var midt i blinken.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Send klær til flyktninger gratis i postenHakket enklere om jeg kunne få med posen hjem og fylle, men jeg kan ta med meg poser på posten og fylle over i slike jeg, det skal gå greit det også altså, gitt at der er plass til det (mao ikke min lokale post-i-butikk)
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Send klær til flyktninger gratis i postenSå flott! (Men hvor sender vi klærne? Skal man skrive noe på posen, liksom?
![]() |
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Send klær til flyktninger gratis i postenPosten har ferdig utfylt etikett som settes på utsiden når man leverer tenker jeg. Står i alle fall et felt der det skal settes en etikett. Skal teste i morgen tidlig og levere posene mine på posten. Jeg fikk med poser hjem fra vår lokale post i butikk i alle fall, så har fylt de ferdig hjemme klare til levering. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|