Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Erfaringer med AliExpress.com?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-15, 22:14   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Erfaringer med AliExpress.com?

Jeg ser på AliExpress og har funnet noen Salomon-sko til latterlig lav pris, og da blir jeg svært skeptisk. Er dette ekte? Eller er det piratkopi? Jeg har litt holdningen "Er det for godt til å være sant, så er det gjerne det..." og jeg vil ikke ha piratkopier. Har dere noen erfaringer med denne siden?

Jeg har forsøkt å google, men finner ingen som sier bastant at det er fake, men ser at noen skriver at enkelte varer er kopier, men da heter ikke varen det samme som originalen.

Jeg betalte 1.399,- for disse skoene her hjemme og ser de selges for $33 der, det kan da ikke være ekte??

http://www.aliexpress.com/item/Free-...74_75,201409_5

Gammel 19-09-15, 22:25   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med AliExpress.com?

Tja, de sier jo selv at virker det for godt til å være sant så er det nok det.
http://activities.aliexpress.com/adc...AliExpress.php

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 22:38   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mye fake på Aliexpress ja. Tror ikke de er like strenge som på ebay, så selgere kan i større grad ha merkenavn i overskrifter og beskrivelser og vise frem logoer. Men nei, man får ikke det samme for 33 dollar fra kina.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 22:39   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Da kjøper jeg ikke klær der skjønner jeg! De har mye annet artig stæsj da...
Takk for svar!

Gammel 20-09-15, 12:24   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke prøvd selv, men har opplevd mye artig som kolleger har bestilt derfra. Det er litt som markedsboder i "syden" ser jeg for meg, hvor du kan få et flott Panaisonic-anlegg.

Gammel 20-09-15, 17:22   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Ja, "merkevarene" holder jeg meg unna. Men de hadde mye artig negl-stæsj.

Gammel 20-09-15, 20:59   #7
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjelden det er ekte merkevarer derfra, men det er mye annet artig å handle der da!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.