|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Erfaringer med AliExpress.com?Jeg ser på AliExpress og har funnet noen Salomon-sko til latterlig lav pris, og da blir jeg svært skeptisk. Er dette ekte? Eller er det piratkopi? Jeg har litt holdningen "Er det for godt til å være sant, så er det gjerne det..." og jeg vil ikke ha piratkopier. Har dere noen erfaringer med denne siden?
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Erfaringer med AliExpress.com?Tja, de sier jo selv at virker det for godt til å være sant så er det nok det.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med AliExpress.com?Mye fake på Aliexpress ja. Tror ikke de er like strenge som på ebay, så selgere kan i større grad ha merkenavn i overskrifter og beskrivelser og vise frem logoer. Men nei, man får ikke det samme for 33 dollar fra kina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Erfaringer med AliExpress.com?Jeg har ikke prøvd selv, men har opplevd mye artig som kolleger har bestilt derfra.
![]() |
#7 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med AliExpress.com?Sjelden det er ekte merkevarer derfra, men det er mye annet artig å handle der da! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|