|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Søsteren min ønsker seg en slik genser, noen som har sett mønster som ligner?
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Søsteren min ønsker seg en slik genser, noen som har sett mønster som ligner?Dytter litt på denne, har noen sett noe lignende?
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søsteren min ønsker seg en slik genser, noen som har sett mønster som ligner?Denne har ikke like bred brettekant, men ligner litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Søsteren min ønsker seg en slik genser, noen som har sett mønster som ligner?Takk for tips. Vet ikke om hun ønsker seg brettekant, det må jeg finne ut. Men da er jeg på vei, hvertfall!
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Søsteren min ønsker seg en slik genser, noen som har sett mønster som ligner?Eg såg ein på instagram. Ikkje lik, men liknande hals. Det går kanskje an å kombinere med ei oppskrift på ein oversize-genser.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søsteren min ønsker seg en slik genser, noen som har sett mønster som ligner?Den var nydelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|