Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva ville du gjort med dette kjøkkenet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-15, 09:17   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hva ville du gjort med dette kjøkkenet?

Det er så kreative kjøkkensjeler her, noen som kan synes litt for meg? Parketten under/foran kjøleskapet er blitt ødelagt, og det må gjøres en større jobb med den uansett. Jeg lurer på om jeg får til å gjøre noen andre endringer samtidig. Men jeg klarer ikke se løsningene selv. Klarer dere å se noen lure alternativer?

Estetisk sett er jeg ikke så begeistret for kjøkkenet, men av miljø- og økonomihensyn ønsker jeg å gjøre minst mulig egentlig.

Her er premissene:

Platetoppen er også i stykker og må skiftes snart. Jeg er usikker på om komfyren også må byttes da, de henge rpå en måte sammen.
Kjøleskapet er ødelagt og jeg har ikke fryser.
(Oppvaskmaskinen synger på siste verset)
Jeg hater skapløsningene og ønsker meg flere skuffer.
Jeg ønsker meg en liten barløsning for lekser/pcjobbing under matlaging
Norema har sluttet å produsere frontene til kjøkkenet fra 2004.

Her ser dere kjøkkenet i sammenheng med stua - ikke slik jeg har det, men jeg fant bare noen gamle finn-bilder akkurat nå.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.