|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Vi vil gjerne se noe koselig, eller spennende (men ikke for spennende), i morgen kveld. Jeg vil gjerne ha noen forslag, for jeg er ikke helt oppdatert kan man si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Har dere sett noen av filmene til Studio Ghibli? Min første anbefaling ville vært Chihiro og heksene, som er en fantastisk film på alle mulige vis. Japansk tegnefilm satt i et magisk univers, foregår hovedsaklig i et badehus for ånder. Alt av Pixar-filmer bør også passe veldig bra. Og Dragetreneren, både 1 og 2. Fine allaldersfilmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Mine er 9 og 13, og filmer begge har likt er f.eks. Avengers, Into the Woods, Maleficent, den disney-filmen om barna til skurkene som jeg ikke husker navnet på, Guardians of the Galaxy |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Vi har ledd så tårene har trillet av Blended. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Spy! Den koste vi oss med i går. Alder 8, 11 og 2x41.
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Vi har ikke sett den nye Paddington-filmen. Har tenkt at det er den neste vi ser.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?
Taklet 8-åringen Spy helt greit?
![]() |
![]() |
#9 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Tja, hun synes det var litt mye først, men så er det jo så tydelig overdrevet at hun skjønte at det bare var tull. Så etterhvert lo vi alle sammen.
![]() |
#11 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Mrs Doubtfire!
![]() |
#12 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Spy er 15- årsgrense?
![]() |
#14 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?
Ja. Det er mye tullete vold. Jeg ville aldri tatt med en 8-åring på kino for å se Spy. Hjemme i sofaen med et barn som jeg vet klarer å se humoren og ikke blir redd av volden så var jeg ikke redd for det. Hadde det blitt for skummelt kunne vi skrudd av.
![]() |
#15 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Vi så inside out i helgen, og lo oss forderva hele gjengen.
![]() |
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?NAtt på museet? National Treasure? Biefilmen? De Utrolige? Istid?
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Jeg må innrømme at vi ser mye på "gamle klassikere" også sammen med ungene.
![]() |
![]() |
#18 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Gamle klassikere (eller hva man skal kalle det) er kjempegøy. Ungene elsker å se hvordan det var da vi var unge (yeah, right!). Karate Kid (originalen), Tilbake til fremtiden og Grease var favorittene her en stund.
![]() |
#19 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?Eg var i selskap med nokre tjueåringer som var desperat på leit etter filmer å sjå på. Ein av dei hadde oppdaga "en gammel komiserie fra nittitallet om noen kompiser i NY". Makan. Dei snakka om Friends.
![]() |
|
|