|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Dårlig husmor
|
![]() Votter til unge tenåringerJeg vurderer å strikke en del votter i julepresanger i år. Det har jeg for så vidt gjort før uten å ha gjennomført, men i år har jeg jo fremdeles en del tid igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Votter til unge tenåringerAner ikke, men noe klassisk?
![]() |
#4 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Votter til unge tenåringerJeg strikket selbuvotter til alle tantebarna til jul for to år siden, da var de mellom 1 og 12 år. Jeg strikket de fleste i litt utradisjonelle farger som knall grønn m/grått mønster, blågrå m/hvitt mønster, lilla m/ grått osv.
![]() |
#6 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Votter til unge tenåringerHattifnatter hadde slått an i familien min, men så er vi mummi-fans hele gjengen. (Har du sett at det finnes et mønster med Hufsa også?)
![]() |
#8 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Votter til unge tenåringerGutten min på snart 12 hadde foretrukket nr 1 og 2. Fine gaver.:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Votter til unge tenåringerJeg strikket et par med fugler på til Skatten fra boka "vantar for alle årstider". Han er veldig glad i dem. Men ville nok vært glad for andre varianter også.
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Votter til unge tenåringerTror min hadde foretrukker ensfargede svarte, tovede votter. Han har ihvertfall bedt om ensfargede luer i år.
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Votter til unge tenåringerJeg tror noe ensfarget og lite prangende hadde slått best an hos de unge tenåringene jeg kjenner.
![]() |
![]() |
|
|