|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gaustatoppen i helga - hva slags sko?Det er meldt supervær, rett over 0°C og jeg vet ikke om det er snø eller ikke. Er det fjellstøvler som gjelder? Veldig stive eller litt lettere type? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gaustatoppen i helga - hva slags sko?Vi gikk dit fredagen for 2 uker siden. Flott opplevelse altså.
![]() |
#3 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Gaustatoppen i helga - hva slags sko?Fy flaaaaaate for en tur vi hadde! Er det mulig å få sånt vær..! Vi var så griseheldige at jeg knapt tror det. Endeløs blå himmel, ikke et vindpust. Startet turen med ulltrøye og tynn-tynn fleece, tok av fleecen etter kort tid og tilbrakte resten av dagen utenom i spisepausen på toppen i bare ulltrøya. Ingen votter, ingen lue, det var ikke nødvendig. Bildet ditt viser hva slags føre vi hadde, GinaK, det var akkurat sånn. Glatt og krevende, men allikevel, dette var virkelig en av de flotteste turene jeg har hatt i livet, og jeg har hatt mange! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gaustatoppen i helga - hva slags sko?Så bra at dere også fikk en flott tur.
![]() |
|
|