Anbefalt babybilstol for tiden?
Vi skal jo få en ny liten i hus, og siden babystolen vi har ble kjøpt til eldstemann, som er 7,5 når babyen fødes, regner vi med at den er for gammel, stoler skal jo helst ikke brukes sånn i all evighet, 8 år er vel aldersgrensen for når plasten er for gammel?
Derved skal man vel ha et nytt babysete da. Barnas hus har babykveld med litt tilbud i morgen, kunne jo evt benyttet oss av dette, tenkte jeg, de har jo der maxi cosi cabriofix som er det samme setet som vi har i kjelleren på tilbud, og det er forsatt ansett som et bra sete? Eller er det pebble som er det nye og gode derfra og kanskje andre merker som er enda bedre? Er det samme alderbegresning på basen, eller er den evt noe som kan brukes videre? _Det ble flere spørsmål enn svar i hodet mitt når jeg skulle snakke med mannen om dette.
Ikke at mye tyder på at cabriofix er et sete de selger mye av, viser det seg, tvert imot selger de det sikkert ut på tilbud for å tømme? De har nemlig kun et eneste valg på nettsiden sin av cabriofix, svart sete i pakke med base.
usikker i jungelen etter såpass mange år...