Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hjelp meg å hjelpe katter!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-15, 18:03   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjelp meg å hjelpe katter!

Lurte på om dere ville hjelpe å stemme, slik at en katteorganisasjon kan vinne 250 000! Det er en organisasjon i Drammen som heter Kattehjelpen Drammen og omegn. Vi kjøpte katten vår Zita derifra. Det er en gjeng damer som tar seg av hjemløse katter og omplasserer dem. Kastrerer og vaksinerer først. De organiserer så kattene kan være i fosterhjem før de får ny familie. Disse damene bruker mye av sin fritid, og er behjelpelige med feller og chiplesere når folk finner hjemløse katter. De gir fosterhjemme mat og kattesand. Disse damene vet jeg bruker mye av sin egen fritid og penger på dette. De har masse forkjærlighet for katter! De har egen side på facebook, der man kan få hjelp av de. Kanskje du har lyst å stemme på de, slik at de kan vinne, og får økonomiske ressurser til å hjelpe flere som får nye hjem?

https://meltwater-fb-5742221.strutta.com/entry/5749750

Gammel 03-11-15, 10:03   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å hjelpe katter!

De fikk en stemme av meg. Det er dessverre så alt for mange katter der ute som trenger hjelp da det er så mange uansvarlige katteeiere, så ære være alle de som frivillig jobber for å hjelpe de dyrene som trenger det.

Selv har jeg FOD-Trondheim registrert på Grasrotandelen min. Alle dråper hjelper på.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 12:35   #3
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har allerede stemt, og jeg måtte stemme på Dyrebeskyttelsen siden jeg jobber som frivillig der, både som fosterhjem og som hovedkontakt.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 16:44   #4
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Jeg har allerede stemt, og jeg måtte stemme på Dyrebeskyttelsen siden jeg jobber som frivillig der, både som fosterhjem og som hovedkontakt.

Og en steike flink hovedkontakt også Og jeg stemte det samme som Bobbis, så klart.

Gammel 04-11-15, 08:47   #5
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Og en steike flink hovedkontakt også Og jeg stemte det samme som Bobbis, så klart.

Mange takk - det var godt å høre fra en erfaren DB-er for en sylfersking som meg.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.