|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor finner jeg collegejakke i 116 uten hette?Lille Persille er glad i collegejakke i barnehagen for da er det enkelt å regulere påkledningen selv. Nå har hun gjort er voksebyks og må ha 116 i klær. I den størrelsen sliter jeg med å finne slike jakker uten hette. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg collegejakke i 116 uten hette?Cubus og KappAhl har i alle fall hatt til gutt.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor finner jeg collegejakke i 116 uten hette?Jeg tror jeg så det på Name-It. La merke til dem fordi eldste bare vil ha klær uten hette.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor finner jeg collegejakke i 116 uten hette?Denne da? https://www.pompdelux.com/nb_NO/jent...an?focus=25975 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg collegejakke i 116 uten hette?Geggamoja Zipsweater er en deilig collegejakke som holder seg myke og like fine vask etter vask. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg collegejakke i 116 uten hette?Polarn og Pyret sine kommer med trykknapper på hetten.
|
|
|
#7 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvor finner jeg collegejakke i 116 uten hette?H&M har hatt det før, da jeg har lett. I den basic-serien med joggebukse og sånt noe.
|
|
|
#8 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hvor finner jeg collegejakke i 116 uten hette?Pompdeluxe har.
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor finner jeg collegejakke i 116 uten hette?Vi kjøper POP og Reflex med løs hette. Kappahl har uten. Min liker å ha hetten på, men får ikke lov å ha hette uten at den er løs. På lillebroren har jeg valgt å ta av hetten på samme jakker. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg collegejakke i 116 uten hette?
De fleste pleier å ha uten hette opp til 104, og hette fra 110. I hvertfall har det vært slik på jenteklærene jeg har sett på. Datteren min liker godt blått også, så kan handle på guttesiden i butikken hvis det er hetteløsejakker |
|
|
|
![]() |
|
|