|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
geskjeftig
|
![]() God julebordrestaurantJeg skal finne en ordentlig deilig/litt kul restaurant til jobbens julebord. Vi er ikke så mange, ca. 20.
![]() |
#2 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God julebordrestaurantStatholderens mat- og vinkjeller har en uslåelig deal med smaksmenyene sine. Og så synes jeg det er så hyggelig der. Ellers er jo overetasjen alltid en mulighet! De deler kjeller, så utvalget på vin og øl er det ingenting å si på. Har hatt stor glede av konjakkvognen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: God julebordrestaurantJa, apan, den ser jeg.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: God julebordrestaurantHvis dere ikke er flere enn 20 kan dere få plass inne på "bakrommet" på Smalhans. God mat og definitivt en ganske nerdete ølmeny.
![]() |
![]() |
#6 |
geskjeftig
|
![]() Sv: God julebordrestaurantTenker du på den som heter "leiligheten", Tjorven?
![]() |
#7 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God julebordrestaurantAftenposten hørte deg og la ut denne: Klassiske julebordsteder i Oslo
![]() |
#8 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God julebordrestaurantHer har de god nok mat, hyggelige omgivelser og veldig øl interesserte kelnere. Egen øl produksjon på huset. Muligens mindre vin interesse.
![]() |
#9 |
geskjeftig
|
![]() Sv: God julebordrestaurantTakk for masse gode tips!
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: God julebordrestaurant
Ja. Det er den jeg mener.
![]() |
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: God julebordrestaurantHvis dere kan dra litt ut av sentrum, anbefaler jeg Smia, på Vålerenga! Der kan man få bord i en egen litt avlukket avdeling, og de har veldig god mat. Stemningen er kanskje mer "koselig" enn "wow", men det er i en gammel murbygning hvor det har vært smie. Litt rustikt, med kunstutstillinger på veggene. Hvis man er heldig og får snø, er småhusidyllen en garanti for julestemning, i alle fall.
![]() |
|
|