Jeg trenger hjelp med interiørdetaljer!
Jeg er fryktelig dårlig på dette med interiør, altså. Dette her burde vel være en smal sak, men jeg synes det er vanskelig.
Vi har kjøpt to Shelleystoler fra Bo Concept. Stolene er ikke i den duse gråfargen som vist på bilde 1, men i sterk blå-turkis. Disse stolene skal fungere i en lesekrok i den ene enden av et lite rekkehusplan.
I den andre enden av planet har vi spisebord. Til dette bordet har vi bestilt slike Hay-stoler som alle har om dagen. De er i hvitt og med grå seteputer (bilde 2).
Med unntak av Shelleystolene går i grunnen alt her i grått og hvitt/eggehvitt. Vi har dog eikeparkett og diverse møbler i ulike tresorter (bøk, eik og bjørk).
Dette trenger jeg hjelp med:
1. Et bord som kan fungere sammen med Shelleystolene. Vi har planer om å kjøpe en hvit mediebenk som skal stå i samme lesekrok. http://www.room21.no/no/artiklar/vog...-136-hvit.html. Bordet må være lite.
2. Vi trenger pynteputer til både Shelleystolene og Haystolene. Til Shelleystolene aner jeg virkelig ikke hva slags puter som kunne ha gjort seg? Til Haystolene har jeg sett mange puter i svart og hvitt som jeg synes er kule, men så tenker jeg at vi her kan ha en mulighet til å trekke med noe av det intense inntrykket man får av de blå turkise Shelleystolene over i den andre delen av planet? Er det lurt?
Hjelp!