|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hva strikker du nå? (Tråd II)Jepp, jeg lager en ny siden den forrige nådde maksgrensen.
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Her går det i Marius for tiden. Akkurat ferdig med herremodellen til guttungen vår. Strikket en til han sist vinter, men bommet på størrelsen, så da måtte han få ny.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Mariusgensre. Ellers er jeg på jakt etter en fin poncho til meg selv, men har ikke funnet noe mønster ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Pulsvarmere! Sleit med flettemønsteret på den første men greide det på den andre. Tror kanskje de hadde vært finere med ensfarget. Gratis på http://www.ravelry.com/patterns/libr...oves---stulpen
![]() |
#6 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Sikksakkskjørt i koksgrått til meg, kortbukse i blått til en nevø, julekjole til minstejenta fra Klompelompe. Den blir dyp rød med beltesnor i gull eller sølv.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Akkurat lagt opp og fullført ca en cm vrangbord på syltynne pinner (2,5) rundt en bitte liten ring på førti masker.
![]() |
#8 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Akkurat nå strikker jeg på et par votter som skal bli gave til en femtiåring( sammen med sokker som er ferdige og en bok).
![]() |
#9 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Akkurat nå Marius til meg selv i beige, offwhite og rosa, med sokker og lue. Har strikket 6 Marius-luer og en Kvikk Lunsj lue, samt to Marius herregensere til jul. Og to sorte jakker med raglanfelling til barnebarna til jul. Jakkene er til bunadene jeg sydde i fjor, Rondastakken. Passer best med sorte enkle jakker.
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Jeg har strikket to par lester i det siste og er godt i gang med par nummer tre. Holder også på med en lue. Alt skal være julegaver. Trenger et fjerde par lester før jeg er i mål.
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Jeg strikker et pledd som skal toves i grått, rosa og rødlilla. Skal se om jeg finner et bilde.
![]() |
#12 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Nå går jeg og legger meg, for har endelig fått ferdig dagens pannebånd nr 2. Minsten skal i dobbeltbursdag til to jenter i morgen, og det står litt dårlig til med finansene akkurat denne måneden. Kom på litt seint at jeg jo kunne strikke, så begynte etter jobb i dag.
![]() |
#13 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Jeg prøver å få gjort unna litt julegaver. To av søstrene mine ønsker seg klukkakjoler. Jeg er ferdig med en, mangler bare heklekanten rundt. Straks ferdig med mønsteret på nr 2, den har gått litt tråkkere, litt mindre motivert og litt mindre strikketid. Har ellers kjøpt inn en del finull og votteboken til vottelauget. Planen er dermed å få ferdig noen votter som gaver også.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Jeg har begynt på disse nå i kveld:
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Jeg strikker, litt halvhjertet, på denne: http://www.strikkorama.no/strikkeide...med-glidelaas/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Jeg strikker luer fra Julekongen, som blir kalendergaver første desember. Jeg har kjøpt garn i rette farger, og strikker noe som ligner på bildene. Garnpakkene i butikken var latterlig overpriset.
![]() |
#18 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Fin genser Krem.
![]() |
#20 |
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva strikker du nå? (Tråd II)Jeg strikker Molly-kofte i originalfargene:
![]() |
|
|