|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Smaker laktosefri kremfløte annerledes enn vanlig kremfløte?Skal lage en flötesaus og kjöpte feil flöte (skulle ha vanlig kremflöte, kjöpte laktosefri kremflöte). Livredd for at jeg ikke skal faa til den vanlige, gode smaken. Maa jeg gaa tilbake til butikken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Smaker laktosefri kremflöte annerledes enn vanlig kremflöte?Det smaker det samme.
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Smaker laktosefri kremflöte annerledes enn vanlig kremflöte?Du vil ikke merke forskjell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Musk
![]() Sv: Smaker laktosefri kremflöte annerledes enn vanlig kremflöte?Tusen takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Smaker laktosefri kremflöte annerledes enn vanlig kremflöte?Null problem! De laktosefrie produktene smaker som de med laktose |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smaker laktosefri kremflöte annerledes enn vanlig kremflöte?Jeg synes laktosefrie produkter er en tanke søtere, så når jeg pisker krem reduserer jeg sukkermengden.
![]() |
#8 |
Musk
![]() Sv: Smaker laktosefri kremflöte annerledes enn vanlig kremflöte?Det gikk helt fint aa bruke laktosefri. Saa fint at jeg ble virkelig glad paa vegne av dem som faktisk maa spise saanne produkter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|