|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Jeg ønsker meg et slik smykke, hjelp meg å finne?Jeg ønsker meg et nyresmykke. Dette er fra det svenske njurforbundet, men jeg klarer ikke å kjøpe det. Jeg tror jeg må være medlem eller i Sverige eller noe.
![]() |
#2 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg ønsker meg et slik smykke, hjelp meg å finne?På nettsiden til Svenska Njurförbundet står det:
og
Så jeg vil jo tro at om du ikke får legge inn en vanlig bestilling, så kan du kontakte dem pr mail og få ordnet noe på den måten.
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg ønsker meg et slik smykke, hjelp meg å finne?Jeg tok et kjapt søk på Ebay og der hadde de ulike typer.
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg et slik smykke, hjelp meg å finne?
Det jeg har funnet ver her ja? Ja, også ville jeg gracert datoen min på det hele stykket.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg et slik smykke, hjelp meg å finne?Det er sikkert utsolg det jeg vil ha, for de andre går an å bestille.
![]() |
|
|