|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva gjør dere med restene etter å ha lagd seigmenn?Jeg har akkurat trykket ut seigmenn fra denne oppskriften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva gjør dere med restene etter å ha lagd seigmenn?Mulig jeg misforstår hva du mener, men kan du ikke bare spare på restene også? Skjær i biter og oppbevar med resten?
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Hva gjør dere med restene etter å ha lagd seigmenn?
Ja.. det er ganske stygge biter. Det er noe kliss, så de kleber seg sammen, kan ikke dras ut... Jentungen hadde store forventninger til de og ville lage, men hun ble ikke sååå fornøyd med resultatet. Tror jeg må eksperimentere med smaken, hvis det blir lagd igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Re: Hva gjør dere med restene etter å ha lagd seigmenn?
Jeg googlet den. Det er bringebærgele, ikke sitron/appelsin så jeg tror den utgår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva gjør dere med restene etter å ha lagd seigmenn?Du kan jo bare smelte det på nytt og skjære terninger av massen, og så rulle dem i sukker? Hvis du legger alle restene i en stålbolle over vannbad skal det gå helt fint.
![]() |
|
|