|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvilke stylingprodukter bruker du?Hva bruker du når du steller håret ditt? |
![]() |
![]() |
#2 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?Jeg bruker en stylingserie som jeg kjøper hos frisøren min , Stdio Alf
![]() |
#3 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?Saltvanns-produkter er sikkert fint i håret ditt. (Beach-head), det gjør håret litt tråere og spenstigere. Som det blir etter du har vært på stranda hele dagen..
![]() |
#4 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?Eg bruke KMS sin curl-up serie.
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?Jeg bruker lite, men er også glad i saltvannsprodukter.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?Jeg bruker ikke paste eller voks, men anbefaler deg å gå til frisøren. De beste produktene finnes der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?Jeg bruker Redken og KMS' stylingprodukter.
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?At det var?
![]() |
![]() |
#9 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?
Er det tingen om håret blir fort livløst og tørt i tuppene og fett i hodebunnen også? Min forrige frisør nevnte på det, men hun er ikke så veldig flink så jeg stoler ikke helt på henne. Er det noen spesifikke produkter du kan anbefale?
![]() |
#10 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?Jeg går litt min egen vei jeg, og bruker hårkur som om det var paste... Det blir ikke stivt og kan ikke styles (som paste og gele og sånn), men håret blir ikke så brusete. Og hårkur må da være bra når det er leenge i |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?Jeg har prøvd mange frisørprodukter, og holdt meg til Tigis Curl's Rock lenge. Det siste året har jeg brukt L'oreals Studio Remix (Styling paste). Billigere og bedre enn mange frisørprodukter. Håret blir ikke stivt og kan styles tørt også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?Akkurat nå har jeg en gum-sak fra Schwarzkopf. Husker ikke hva den heter. Den funker bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?Jeg bruker KMS California Hairplay paste up spray. Den er litt som snø på en måte, og fungerer utrolig godt på mitt rett ned hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvilke stylingprodukter bruker du?Denne: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin...duct/View/9562
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|