|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Luer til gutt på 7Ja, jeg vet, jeg spurte om det samme i fjor. Da fikk jeg tips om KappAhl og kjøpte en der. Den ble godt brukt og fikk flere hull og er kastet.
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Luer til gutt på 7Min tredjeklassing vil fremdeles gjerne bruke halslua fra Kivat. Den er flere år gammel og godt brukt. Han har i tillegg vanlig vinterlue fra Isbjørn. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Luer til gutt på 7Trenger ikke være veldig tykk, kan godt være billig da de har en tendens til å havne her og der (men de blir funnet).
|
|
|
#4 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Luer til gutt på 7Jeg er ganske sikker på at begge vinterluene til storebror er kjøpt på H&M (ikke i år riktignok, han passer de fra i fjor). Han liker figurene de har på, de er varme og gode og med tanke på at han har mistet et par ting på skolen er det veldig greit at de er billige.
|
|
|
#5 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Luer til gutt på 7Min bruker hjemmestrikkede luer og en bomullslue med ullfor kjøpt av en sydame i nabolaget. Kan absolutt anbefale å sjekke ut det som ikke er kjedebutikker.
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Luer til gutt på 7De luene som blir mest brukt her er fra Reflex. Billige og enkle. Vi har brun, mørkeblå og svart, alle har en stjerne foran av noe slag. De har holdt seg så godt at minsten arver fra eldste.
|
|
|
|
#9 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Luer til gutt på 7Han har en fra Janus som går litt nedover ørene og er tykk og god når det er skikkelig kaldt. Han har en i ullblanding fra Bergans som også passer fint. Den kjøpte vi på outlet i høst så den var ikke så dyr.
|
|
|
#10 |
|
Sv: Luer til gutt på 7
Da må jeg vel på Barnas Hus?
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Luer til gutt på 7
Ja, du må vel kanskje det..? Jeg husker ærlig talt ikke hvor jeg kjøpte dem? Jeg tror det var på nett et sted, for noe annet ville vært rart.
|
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Luer til gutt på 7Favorittene her er fra isbjørn og Stormberg og nordheim (gsport). Storebror er veldig glad i luer og har mange. Synes ikke det er vanskelig å finne luer til en 2 klassing i de fleste butikker. Vi har også en fra HH som er kjøpt på obs og brukes mye. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sv: Luer til gutt på 7Jeg synes ofte det er dårlig utvalg i butikkene her. Kan dra til XXL, men det er et stykke unna.
|
![]() |
|
|