Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Barnebursdag, tidspunkt

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-15, 12:44   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Barnebursdag, tidspunkt

Jeg holder på å bli sprø av meg selv. Jeg klarer ikke å bestemme meg for når vi skal feire lillesøsters 8 års dag. Hva ville dere valgt?

Hun har bursdag på en lørdag og da skal hun feire med familien. Opprinnelig tenkte vi å ha barnebursdagen fredagen før. Men så viser det seg at jeg har fått time på sykehuset den dagen, ikke stort inngrep, men sist var jeg ganske redusert når jeg kom hjem.
Nå sitter jeg med disse alternativene:
Torsdag 1630-1930. Ulempen er at det kan bli litt stress for noen å levere rett etter jobb. Er 17-20 et bedre alternativ eller blir det for sent? Det er bare 3.klassinger som kommer.
Lørdag 12-15. Her må alt gjøres klart om morgenen, jeg får nok ikke gjort noe dagen før. Men samtidig er vi ferdig med begge selskapene på samme dag.
Søndag 16-19. Ei som ikke går i klassen, men som nok hadde hatt stor glede av bursdagen kan ikke komme.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.