|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Regnskapsprogram for liten bedrift - tips?Jeg har startet et aksjeselskap med 8 ansatte. Jeg er nå på leting etter rimelige, gode programmer for regnskap, lønn og fakturering. Jeg skal gjøre alt regnskapsarbeid selv. Jeg har sett på Vismas programvare for regnskap og vurderer dette. Har noen erfaringer med dette eller eventuelle andre anbefalinger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
snur
|
![]() Sv: Regnskapsprogram for liten bedrift - tips?Mamut online. Ser ut som det er det slått sammen med Visma nå. Fungerte helt fint for liten bedrift med under 20 ansatte når jeg brukte det som regnskapsfører for en forening.
![]() |
#4 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Regnskapsprogram for liten bedrift - tips?Det meste er Visma nå, de kjøper opp rubbel og bit for tiden. Er det Visma e-accounting du tenker på? Jeg skal gå over til det nå, etter å ha brukt Mamut daTax noen år, til ENK.
![]() |
#5 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Regnskapsprogram for liten bedrift - tips?Jeg har Mamut E3, og bruker det for 2, snart 3 firmaer. Funker greit for meg (oppgradert fra Datax). E-accounting utgikk pga. manglende funksjonalitet for ett av firmaene, men jeg husker ikke helt hva det var.
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2015
![]() |
![]() Sv: Regnskapsprogram for liten bedrift - tips?Hører mange skryter at E-conomic. Hvis du bruker Windows kan du også sjekke ut K2 som omtales nederst i diskusjonen nederst på denne siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Regnskapsprogram for liten bedrift - tips?
Tenker du på Visma global?
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Regnskapsprogram for liten bedrift - tips?
Ja, det er Global jeg tenker på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|