Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er postpakker treige for tida?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-15, 17:30   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Er postpakker treige for tida?

Eg synest det går så lang tid frå bestilling til eg får varene for tida. Til vanleg er det kanskje eit par dagar, men no er det treigt, syns eg. Eller er eg veldig utålmodig? Har de merka at det går tregt?

Gammel 02-12-15, 17:32   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er postpakker treige for tida?

Uhm.... Det er jul?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 17:34   #3
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jul, og i tillegg hadde det visstnok vært rekordmange bestillinger i forbindelse med Black Friday. Var det ikke en nyhetsartikkel om hvor mange ekstra personer Posten måtte sette inn, tro?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 17:37   #4
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

sjekk hvor pakken faktisk er. Samboer har ventet på beskjed om pakke, men oppdaget da han gikk på pakkesporing at den er på posten. Står at det er sendt sms, men det har han ikke fått.

Gammel 02-12-15, 17:46   #5
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke merket noe til det nei. Fikk pakke fra Oslo (bor selv i ålesund) i dag, brukt samme tid som det ville tatt ellers på året

Gammel 02-12-15, 18:35   #6
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke merket noe til det, heller tvert i mot. Jeg bestilte en del fra Hong Kong og de kom i posten etter 8 dager og den digre esken med jule- og bursdagsgaver fra svigerinnen min kom på et par dager.

Gammel 02-12-15, 23:15   #7
Plingo
Erfaren

Medlem siden: Aug 2010
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jul, og i tillegg hadde det visstnok vært rekordmange bestillinger i forbindelse med Black Friday. Var det ikke en nyhetsartikkel om hvor mange ekstra personer Posten måtte sette inn, tro?

100 stykk i Oslo ja!

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 23:18   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg synes egentlig ting har blitt levert veldig raskt i det siste. Alt jeg bestilte forrige uke er levert nå.

Gammel 02-12-15, 23:19   #9
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syns ikke selve posten går treigt, men merker at enkelte nettbutikker er treigere til å sende enn vanlig. Men det regner jeg med i disse tider og de fleste holder seg innen lovet leveringstid.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 23:19   #10
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Tja. Vi bestilte noen speidermerker i posten forleden. Fikk faktura nå på mail, men konvolutten er ikke dukket opp.

Gammel 02-12-15, 23:20   #11
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ikke her.

Gammel 05-12-15, 10:55   #12
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk en sms fra Posten om at to pakker er forsinket i går. De vil komme neste virkedag. I sporingen ser jeg at de begge kom til terminalen i Trondheim tidlig i går.
DHL var forsinket med pakker de også i går, men det var snakk om timer.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-15, 11:00   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

De 4 sendingene som jeg bestilte på fredag har jeg hentet ila uka. De to siste i går, kunne hentet de på torsdag men rakk ikke postkontoret.

Gammel 05-12-15, 19:31   #14
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Den første pakka hadde dei ikkje sagt frå om at dei sendte, den andre kom viss heilt fra Danmark utan at eg hadde fått med meg det, og Flust-pakka kom kjapt. Så no er kontroll gjenoppretta.

Gammel 05-12-15, 19:36   #15
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle kjøpe bøker fra Haugenbok.no og surra slik at det ble to bestillinger. Lagt inn ca samtidig, den ene kom etter to dager og den andre har kommentaren "pakken er forsinket" eller noe lignende når sporer den. De har å ta seg til i posten for tiden.

Gammel 05-12-15, 19:39   #16
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg skulle kjøpe bøker fra Haugenbok.no og surra slik at det ble to bestillinger. Lagt inn ca samtidig, den ene kom etter to dager og den andre har kommentaren "pakken er forsinket" eller noe lignende når sporer den. De har å ta seg til i posten for tiden.

Her hos meg var det haugen sjølv som rota, sidan dei ikkje hadde gitt beskjed om at boka var sendt. Koko.

Gammel 05-12-15, 19:42   #17
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Her hos meg var det haugen sjølv som rota, sidan dei ikkje hadde gitt beskjed om at boka var sendt. Koko.

Jeg fikk sms om at begge pakkene var sendt omlag samtidig. Så ingen har rota her, bare steika lang pakkekø hos posten.

Gammel 05-12-15, 19:43   #18
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var og hentet en hel haug denne uka. Fikk en pakkelapp i postkassa i dag og venter på en pakke til fra lego shop. Og så venter jeg på en pakke til, fordi jeg tenkte at jeg manglet en presang til noen, men hadde helt glemt at jeg allerede hadde kjøpt noe. Så vet ikke helt hva jeg gjør med den, kan kanskje bli bursdagsgave senere?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-15, 19:46   #19
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Her har det vært vanlig leveringstid, men pakka fra haugenbok har havnet i en butikk i nabobyen av en eller annen grunn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.