|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er postpakker treige for tida?Eg synest det går så lang tid frå bestilling til eg får varene for tida. Til vanleg er det kanskje eit par dagar, men no er det treigt, syns eg. Eller er eg veldig utålmodig? Har de merka at det går tregt?
![]() |
#3 |
One of These Days
|
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?Jul, og i tillegg hadde det visstnok vært rekordmange bestillinger i forbindelse med Black Friday. Var det ikke en nyhetsartikkel om hvor mange ekstra personer Posten måtte sette inn, tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trenger lading
|
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?sjekk hvor pakken faktisk er. Samboer har ventet på beskjed om pakke, men oppdaget da han gikk på pakkesporing at den er på posten. Står at det er sendt sms, men det har han ikke fått.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?Ikke merket noe til det nei. Fikk pakke fra Oslo (bor selv i ålesund) i dag, brukt samme tid som det ville tatt ellers på året
![]() |
#6 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?Jeg har ikke merket noe til det, heller tvert i mot. Jeg bestilte en del fra Hong Kong og de kom i posten etter 8 dager og den digre esken med jule- og bursdagsgaver fra svigerinnen min kom på et par dager.
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?
100 stykk i Oslo ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?Nei, jeg synes egentlig ting har blitt levert veldig raskt i det siste. Alt jeg bestilte forrige uke er levert nå.
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?Syns ikke selve posten går treigt, men merker at enkelte nettbutikker er treigere til å sende enn vanlig. Men det regner jeg med i disse tider og de fleste holder seg innen lovet leveringstid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?Tja. Vi bestilte noen speidermerker i posten forleden. Fikk faktura nå på mail, men konvolutten er ikke dukket opp.
![]() |
#11 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?Ikke her.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?Fikk en sms fra Posten om at to pakker er forsinket i går. De vil komme neste virkedag. I sporingen ser jeg at de begge kom til terminalen i Trondheim tidlig i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?De 4 sendingene som jeg bestilte på fredag har jeg hentet ila uka. De to siste i går, kunne hentet de på torsdag men rakk ikke postkontoret.
![]() |
#14 |
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?Den første pakka hadde dei ikkje sagt frå om at dei sendte, den andre kom viss heilt fra Danmark utan at eg hadde fått med meg det, og Flust-pakka kom kjapt. Så no er kontroll gjenoppretta.
![]() |
#15 |
koko
|
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?Jeg skulle kjøpe bøker fra Haugenbok.no og surra slik at det ble to bestillinger. Lagt inn ca samtidig, den ene kom etter to dager og den andre har kommentaren "pakken er forsinket" eller noe lignende når sporer den. De har å ta seg til i posten for tiden.
![]() |
#16 |
Her hos meg var det haugen sjølv som rota, sidan dei ikkje hadde gitt beskjed om at boka var sendt. Koko.
![]() |
#17 |
koko
|
Jeg fikk sms om at begge pakkene var sendt omlag samtidig. Så ingen har rota her, bare steika lang pakkekø hos posten.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?Jeg var og hentet en hel haug denne uka. Fikk en pakkelapp i postkassa i dag og venter på en pakke til fra lego shop. Og så venter jeg på en pakke til, fordi jeg tenkte at jeg manglet en presang til noen, men hadde helt glemt at jeg allerede hadde kjøpt noe. Så vet ikke helt hva jeg gjør med den, kan kanskje bli bursdagsgave senere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Er postpakker treige for tida?Her har det vært vanlig leveringstid, men pakka fra haugenbok har havnet i en butikk i nabobyen av en eller annen grunn.
![]() |
|
|