|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
intro
|
Lage enkel spørreundersøkelse på FacebookJeg ønsker å opprette en enkel spørreundersøkelse på Facebook, på samme vis som vi har det her inne. Ett spørsmål og fire svaralternativer. Er det noen som har gode tips til hvordan man kan gå fram?
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Lage enkel spørreundersøkelse på FacebookDet er lett i en gruppe i hvert fall, men tror du må på PC og ikke på telefon.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Lage enkel spørreundersøkelse på FacebookNår jeg går inn i en gruppe jeg er admin for, ligger "Poll" som et alternativ på lik linje med statusinnlegg og bilde. På min egen side får jeg det ikke opp. Kanskje det ikke går an?
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lage enkel spørreundersøkelse på FacebookDet gikk enkelt an før, men ser at den funksjonen mest sannsynligvis er fjernet nå. Du kan bruke an tilleggsapplikasjon for å opprette spørreundersøkelse (f eks SurveyMonkey), men nå har du jo allerede funnet en måte å gjøre det på (jeg grubler fortsatt over svaret derav laber svardeltakelse fra meg enda) så det er kanskje ikke aktuelt da? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Lage enkel spørreundersøkelse på FacebookNei, nå er det i grunnen ikke aktuelt lenger, men takk!
|
|
![]() |
|
|