|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
50 % på ReimaKom over denne: http://lekmer.no/reima/?utm_source=L...ort=Popularity |
|
|
|
|
|
#2 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: 50 % på ReimaBare vær obs på ekstremt lang leveringstid på Lekmer. De brukte to uker på adventskalenderen til minste. Tror til opererer med inntil 11 virkedager nå, så de har store logistikkproblemer. Men dette er normalt for Lekmer så vidt jeg vet. Prioriterer ikke å få ut varer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: 50 % på ReimaI fjor var de veldig kjappe, men i år er jeg forbauset over hvor lang tid det har tatt, ja. Tror det tok nesten to uker å få et par sko for flere uker siden, lenge før julerushet starta for alvor.
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: 50 % på ReimaSå rart. Jeg har handlet mye fra Lekmer, og aldri hatt trøbbel med leveringstiden. Alt blir kjapt levert.
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: 50 % på Reima
Det må ha skjedd noe der nylig, for de påpeker også selv på siden sin at de har problemer med leveringstiden om dagen.
|
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: 50 % på ReimaJa, jeg har vel ikke bestilt derfra siden begynnelsen av november. Da var de fremdeles kjappe med å levere.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: 50 % på ReimaFår se om yngste trenger noe. Han har ytret ønske om hel dress, men foreløpig er det ingenting som tyder på at det trengs, så jeg tror jeg venter.
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: 50 % på ReimaVar innom der nå, men ingen babydresser igjen til lillebror (til neste høst), fant en ok jakke til lillesøster til neste år, men ingen matchende bukse. Og fant regnjakke, men også uten bukse. Dropper det, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: 50 % på ReimaHar du sjekket hva barnihagen har, apan? De har også hatt endel tilbud på reima.
|
|
|
#12 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: 50 % på ReimaEr det noen som vet om Reima-dressene er store eller små i str? Ser de har én dress igjen i str 80, men er redd den blir for stor denne vinteren (Lillebror fyller ett i februar).
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg vil si de er romslige, men ikke like mye som før. Mine brukte 74 i Reima da de var 1 år, men de er heller små for alderen.
|
|
|
|
#14 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: 50 % på ReimaJeg syns ikke de er så store i størrelsen, jenta mi bruker 92 (hun blir 2 i februar) og den er ikke noe diger (hun er ca 92 cm lang hvis jeg tipper, ganske stor for alderen).
|
|
|
#15 |
|
Dig for victory!
|
Sv: 50 % på ReimaVinterdressene er litt større i størrelsen enn vårdressene, synes jeg, men som Niobe er inne på, synes jeg de tidlige dressene våre er større i størrelsen enn de nyere. (Jeg har en i hver størrelse fra 86-116 hengende, både tjukk og tynn, så vi har vel altså 10 av dem... Trenger 122 nå, gleder meg til å kvitte meg med 86 om ikke så lenge.)
|
|
|
|
#16 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Takk, Niobe. Lillebror er også liten - dvs han er på snittet i lengde, men trekker som sin søster lite i bredden. Det er nok 74 han skal ha i år.
|
|
|
#17 |
|
Dig for victory!
|
Sv: 50 % på ReimaMine ettåringer har begynt rett på 86, som da har vært litt lange på ermene, men bare akkurat på beina... De har hele veien brukt samme størrelse i dress som i annet tøy.
|
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Begge mine har vært over 2 år før de brukte 86 i Reimadress...
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 50 % på ReimaBegge mine brukte str 80 den første vinteren. På slutten av vinteren var de rundt halvannet år gamle. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Vi hadde med Reima-dress i str 86 (kjøpt her inne) da vi hentet Ullungen (23 mnd) i Kina. (Hun kom fra en provins helt sør, men vi skulle reise hjem via Beijing der det var vinter, så vi måtte ha med tykke klær.) Den dressen druknet hun fullstendig i, så da vi kom hjem ble ny i str 80 kjøpt inn. Vinteren etter, da hun fylte tre, passet den perfekt.
|
![]() |
|
|