|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hunderfossen eller Tusenfryd?Med to jenter på 5 og 8 år - hva ville du valgt? Tusenfryd eller Hunderfossen?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Det er to vidt forskjellige attraksjoner, som passer for begge jentene dine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdig!
![]() Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Hunderfossen. Synes det er mye hyggeligere der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Har aldri vært på noen av stedene så jeg vet ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Vi ville ha valgt Hunderfossen. Men nå har jeg en snart sjuåring som ikke er så veldig tøff med snurre rundt og tjo og hei-attraksjoner. Synes Hunderfossen har en mer avslappet og behagelig stemning enn Tusenfryd. (Lenge siden jeg har vært på Tusenfryd, så det kan jo hende det er mer trivelig der nå.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Jeg ville valgt Hunderfossen. Tusenfryd ville jeg ventet noen år med. Jeg liker Hunderfossen fordi det er rolig og avslappet der. Det er heller ikke det pengemaset der som det var på Tusenfryd... Jeg har kun vært på Tusenfryd en gang, og det var i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?
Ventet noen år? Hvorfor det? Helt klart at Tusenfryd er barnas choice. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
blid
Far vil også på Tusenfryd, mens mor ikke er så veldig begeistret for alt som snurrer rundt og godt kunne tenkt seg en dag på Hunderfossen.
![]() |
#11 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Så da må du bestemme om det skal være din eller barnas dag. Jeg har hatt med en treåring på Tusenfryd, og hun koste seg gugg ihjel. De har mye aktiviteter for mindre barn også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Jeg ville valgt Hunderfossen, helt klart. Synes Tusenfryd er et evig tjåk, mens det er mer kos over Hunderfossen for denne aldersgruppen - og jeg tror neppe 8-åringen din vil kjede seg der....
![]() |
#13 |
Pauset
|
Javel. Barn er forskjellige. Det er ikke alle som liker Tusenfryd. Noen trives i roligere omgivelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Vi har vært begge steder og ungene stokoste seg. Det er som de andre skriver mer rolig i Hunderfossen og mer full fart i Tusenfryd. Når vi var i Tusenfryd reiste vi med mine søsken med familier. Det var helt supert, da kunne vi voksne gjøre mye rart også
![]() |
#17 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Tusenfryd! Jeg har vært begge plasser mange ganger, og det er ingen tvil om hva som er morsomst om man bare tar hensyn til barna.
![]() |
#18 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Ville valgt Hunderfossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
I farta!!
|
Det er helt sant. Hadde vi reist alene hadde storebror ikke villet ta noen ting og lillesøster ville kjørt men bare hvis storebror ble med (men han ville ikke). Nå når vi reiste flere gikk det greit, alle dro med alle men kun oss hadde det blitt å gå rundt å se på alle karusellene.
![]() |
#20 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Jeg ville helt klart valgt Hunderfossen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|