|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
guru advisor
|
![]() Fine julegaver barna kan lage selv? #juleverkstedUngene vil at vi skal ha juleverksted i morgen. Er det noen som har noen geniale tips til enkle og fine gaver? Vurderer å kjøpe sånne ferdigpakker på Panduro, men vil gjerne høre etter tips her først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Fine julegaver barna kan lage selv? #juleverkstedIkke en gave som varer, men artig og ungene elsker den: (bilde rappa fra Pinterest, min Rudolf-modell ligger på jobb.)
Dårlige vitser har også livets rett. Sist redigert av Syrinx : 11-12-15 kl 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine julegaver barna kan lage selv? #juleverkstedUngene mine har laget kjøleskapsmagneter |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Fine julegaver barna kan lage selv? #juleverkstedI fjor laget gutta armbånd til bestemødrene sine med ordentlige glassperler på metalltråd, så satte vi smykkelås på. Det var like enkelt som lekeperler, men litt mer anvendelig enn Hama-perlearmbånd for mottakerne.
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine julegaver barna kan lage selv? #juleverkstedVåre har malt på krus og Norgesglass (sistnevnte fylte vi så med konfekt eller nøtteblanding).
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine julegaver barna kan lage selv? #juleverkstedI år har vi nålefiltet i pepperkakeformer, men også uten mal. Vi har satt silkebånd i figurene slik at de kan henges på juletre, i vindu osv. Vi har også lagd lykter av silkepapir og tapetklister. Jeg vet ikke om dette blir gaver eller om vi skal ha dem selv. De ble så fine. Og så har vi modellert nisser i kvitleire og tatt rød fargelaser på luene. Jeg har fått tillatelse til å brenne noen småting i ovnen på jobb.
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2013
![]() ![]() |
![]() Sv: Fine julegaver barna kan lage selv? #juleverkstedSøk på sock snowman! Her i huset har det vært masseprodiksjon av slike! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|