|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Grei sovepose til 13-åring?13-åringen trenger ny sovepose. Skal kunne brukes innendørs og utendørs sommerhalvåret. Den må gjerne være lett i vekt og enkel å bære med seg.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Grei sovepose til 13-åring?Hvilken prisklasse tenker dere? Og utendørs sommerhalvåret varierer jo fra 0 til 20 grader, så hvilken minimumstemperatur?
![]() |
![]() |
#3 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Grei sovepose til 13-åring?
I denne omgang er vi interessert i en forholdsvis rimelig pose, men betaler gjerne noen få hundrelapper ekstra for å få en som kan gjøres mindre og er lett i vekt.
![]() |
#4 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Grei sovepose til 13-åring?En god sovepose kan man ha hele voksenlivet. Så hvis dere har rom for å legge inn litt ekstra ville jeg ha kjøpt en Ajungilak-pose med kompresjonstrekk og glidelås hele veien ned. Da er det lett å regulere temperaturen om sommeren og om så glide posen helt opp og bruke den som underlag/dyne hvis man sover inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Grei sovepose til 13-åring?Husk i hvert fall å sjekke om det er overlevelsestemperatur eller komforttemperatur som er oppgitt. Det kan jo bli ganske kjølig på nattestid om sommeren også.
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grei sovepose til 13-åring?12-åringen, som er speider har Alta fra Helsport. Han er fornøyd med den, og den har til og med holdt i snøhule, men har vært kald i telt tidlig vår. Det er viktig å ikke kjøpe alt for lang sovepose. Er den for lang bør den snøres igjen nederst når man skal sove (bruk f.eks. strikken til liggeunderlaget).
![]() |
|
|