Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Georg Jensen og service

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-15, 20:08   #1
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Georg Jensen og service

Jeg bestilte denne toppstjerna fra Georg Jensen sist uke, og den kom med Postnord fredag. Pakken var merket med skadet under forsending, så jeg måtte ta kontakt med Postnord om det var skade på varen.

Som regel pleier jo varen inni å være grei, men stjerna var deformert... Den er så stiv i metallet at det ikke gikk an å fikse på den heller, så jeg sendte Postnord en epost i dag.

Siden jeg ikke fikk svar, ringte jeg til kundeservice på Georg Jensen, og hun synes synd i meg som sannsynligvis ikke hadde stjerne å ha i treet til jul, og skulle sende en returslipp, så skulle de ta det med Postnord.

Timene gikk og jeg fikk ingen epost fra dem, så jeg etterlyste da jeg måtte skive slippen ut på jobb. Da fikk jeg til svar at de ikke så det nødvendig at jeg skulle returnere stjerna, og ny stjerne var på tur med postnord allerede! Snakker om service! Og jeg er superhappy for at jeg får stjerne å ha i treet til jul!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.